Izvor:Foto: Promo

Legenda Engleske posetila BG: “Carlsberg te vodi u Liverpul”

Izvor: Promo

17.09.2024.

17:56

Aktivacija traje do 13. oktobra u prodajnim objektima Idea, Roda i Mercator, gde svaki kupac barem dva Carlsberg piva dobija mogućnost da osvoji ovu fantastičnu nagradu.

Kompanija Carlsberg Srbija sa ponosom ističe višedecenijsko partnerstvo brenda Carlsberg sa fudbalskim klubom Liverpul, koje sa 32 godine kontinuirane saradnje predstavlja najduže sponzorstvo u istoriji Premijer lige. Ovim povodom Beograd je posetio Dejvid Džejms, legenda Liverpula i bivši engleski reprezentativac, koji drži golmanski rekorder po broju nastupa i odbranjenih penala u najkvalitetnijoj i najatraktivnijoj fudbalskoj ligi na svetu.

Pored druženja sa zvaničnom grupom navijača Liverpula iz Srbije i medija, Dejvid je iskoristio svoju posetu da zajedno sa predstavnicima Carlsberga obelodani produžetak saradnje ovog popularnog pivskog brenda i Liverpula na još 10 godina, ali i predstavi jedinstvenu aktivaciju za srpske ljubitelje fudbala pod nazivom "Carlsberg te vodi u Liverpul". 

BloombergAdria.com

Aktivacija donosi mogućnost da čak tri dobitnika osvoje ekskluzivno putovanje za dvoje u Liverpul i dožive zaista nezaboravno iskustvo. Osim gledanja utakmice Liverpula iz Carlsberg lože, put obuhvata specijalnu turu obilaska stadiona i klupskog muzeja, večeru sa legendama kluba i igranje revijalne utakmice na čuvenom Enfildu!

Aktivacija traje do 13. oktobra u prodajnim objektima Idea, Roda i Mercator, gde svaki kupac barem dva Carlsberg piva dobija mogućnost da osvoji ovu fantastičnu nagradu. Pored nje, Carlsberg je pripremio i mnoštvo vrednih poklona za potrošače, uključujući stone fudbale, elektronske pikado table i druge tematske nagrade.

„Želimo da pružimo našim potrošačima neponovljivu priliku da dožive Liverpul iz „prvog reda“. Impresivnije od svih trofeja koje je ovaj slavni klub osvojio, među kojima je i 6 pehara prvaka Evrope, jesu strast, ljubav i lojalnost njegovih navijača. Imati priliku da to osetiš i budeš deo te tradicije verujem da je san svakog navijača i zato pozivam sve potrošače da uzmu učešće u ovoj aktivaciji,“ izjavio je Marko Simić, menadžer internacionalnih brendova u kompaniji Carlsberg Srbija. „Mogu slobodno da kažem da Liverpul simbolizuje sve ono najbolje u fudbalu. Ponosni smo što smo uz njega duže od tri decenije i što ne nameravamo da stanemo. Što se nas i saradnje sa Liverpulom tiče, on zaista nikada neće „hodati sam“, dodao je on.

Više informacija možete naći na sajtu www.verovatnonajboljepivo.rs.