Извор:Фото: Схуттерстоцк

Спас за затрпане инбоксе - Гмаил уводи велику промену

Извор: Нпортал

19.07.2025.

16:18

Гмаил уводи нову функцију која решава затрпане инбоксе и то је једна од највећих промена до сада.

У ери када инбокс дневно затрпава на десетине промотивних порука, обавештења и нежељених билтена, Гугл је одлучио да Гмаил корисницима коначно понуди конкретно решење.

BloombergAdria.com

 

Нова функција, која се управо постепено уводи, омогућиће корисницима да на једном месту виде све своје активне претплате и да се из њих одјаве, без трагања за скривеним линковима.

Крај лова на ситна слова и скривена дугмад за одјаву

До сада је покушај одјаве са маркетиншких мејлинг листа често био фрустрирајуће искуство. Иако већина порука формално садржи линк за одајву, он је често сакривен негде при дну, ситно написан или закамуфлиран унутар компликованог система.

Нова функција већ је доступна на вебу, Андроиду и иОС-у у појединим земљама, а биће проширена глобално у наредним недељама. Када уђете у део „Манаге Субсцриптионс“, видећете листу пошиљалаца који вам најчешће шаљу промотивне мејлове.

Поред сваког ће стајати број послатих порука у последњем периоду, али и дугме „Одјави се“ (унсубсцрибе) које једним кликом аутоматски шаље захтев за искључивање са те листе.

АИ у служби чистоће

Гоогле већ користи вештачку интелигенцију како би блокирао преко 99,9 одсто спам порука, фишинг покушаја и малициозних мејлова. Нова опција додатно олакшава корисницима да препознају које поруке заиста желе да примају, а које им беспотребно заузимају простор и пажњу.

Више контроле, мање стреса

Од куповине у онлајн радњи до пријаве за лојалти картицу, већина нас нехотице даје мејл адресу, а онда следе недеље и месеци претрпаних поштанских сандучића. Захваљујући овој функцији, корисници Гмаила коначно добијају видљив увид и моћ да ефикасно управљају својим инбоксом - без додатних екстензија, апликација или заморних кликова.