МЕТА ОПАДА АЛИ ПРИЗНАЈЕ Будућност друштвених мрежа у Тиктоку
04.02.2022.
22:12
ИЗ ФЕСЈБУКА након нагле стагнације у броју нових корисника, признају како да будућност друштвених мрежа лежи у ономе што ради "ТикТок"...
Еван Спигл, извршни директор компаније Снап, истакао је да корисници Снепчета све мање времена проводе у гледању "Стори" садржаја пријатеља, иако је компанија полагала наде у то да ће се "Сторији" популарност повећати током пандемије.
Уместо тога, Снепчет корисници све више прегледају видео на Спотлигхту - који представља Снапцхатовог ривала за ТикТок и приказује виралне видо клипове различитих креатора.
- Ово је наставак тренда који смо приметили током пандемије. Иако се надамо да ће се наши корисници вратити облику прегледа садржаја који објављују њихови пријатељи и који је постојао пре пандемије, фокусирани смо на иновације садржаја који нудимо како бисмо данас боље опслиуживали наше кориснике - истакао је Спигл.
Марк Закерберг, извршни директор компаније Мета (бившег Фејсбука) је раније такође идентификовао ТикТок као значајну конкуренцију. - Људи имају велики избор када су у питању начини на које желе да проведу своје време, а апликације као што је ТикТок бележе веома брз раст - каже Закерберг.
У периоду, током којег и Снап и мета бележе проблеме у пословању, јасно је да обе компаније виде ТикТок као озбиљну конкуренцију.
(Б92)
За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".