Извор:Фото: Јутјуб принтскрин/ Paparazzo Lov // DNK

"НИ НА КОГА НЕ ЛИЧЕ": Милица Кон дала ретка имена деци

Извор: Нпортал

24.06.2022.

08:32

ВОДИТЕЉКА је све више популарна на друштвеној мрежи ТикТок

Водитељка каже да је овако нешто морало да се деси како би људи схватили да је важно понекада да седну и попричају сами са собом.

Милица Кон истиче како јој супруг, музичар Марко Кон, даје савете злата вредне на свим животним пољима.

- Ту и тамо ми да неки савет и могу слободно рећи да је злата вредан. Он је један мудрац и најбоље савете даје не само мени већ и другима и то на свим животним пољима - каже Милица за "Блиц", а онда се осврће на мајчинство.

- Трудим се да будем доследна мајка. То је кључ. И то ме је 2020. година научила. Деца воле доследност. Да знају шта их чека. Јак зид. Оквир у којем могу да се крећу. Тако да нисам ни једно ни друго. Оно што је важно, тога се држим, а што није испуњавам им жеље - говори водитељка која закључује да Ернест и Клара ни на кога не личе из породице.

- Баш су своји. Имају нијансе које се назиру, али су апсолутно јединствени - сматра Кон, која води једну од најпопуларнијих и најгледанијих емисија "Брак на невиђено".

С обзиром на то да је садржај често комичан, питали смо Милицу како издржава да се не насмеје.

- Наравно да се смејем, смејемо се сви заједно, па нас наш монтажер грди јер не може да нас исече. Тако да се сада контролишем максимално - искрено каже водитељка за "Блиц" чију емисију карактеришу као кич и шунд.

- Кич и шунд су одлична категорија, то није ништа погрдно - говори она, док јој је 2020. година била пуна изазова.

С обзиром на то да је велику популарност стекла у емисији "Брак на невиђено", Милица је спремна за нове телевизијске пројекте.

- Ако буде прилике, зашто да не. Једва чекам да видим шта ми будућност доноси везано за посао - каже водитељка.

Водитељка је све више популарна на друштвеној мрежи ТикТок коју обично конзумирају тинејџери. Како и сама каже, друштвене мреже су будућност.

- Бићу објективна: Забавна сам, слатка, духовита, људи а нарочито деца ме воле. Просто, скромна сам, зар не? То је популарност. Друштвене мреже су изузетно важне за сваки посао којим год да се бавите. То је апсолутно нов вид пословања. Без тога озбиљног бизниса неће бити. Сведоци смо да су популарни млади људи са ТикТока кастинговани да буду водитељи - говори Милица.

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".