11 ХОРОР ПРИЧA СА АЕРОДРОМА: Беба морала на лет без родитеља
03.08.2022.
11:55
СВЕ ОВЕ ситуације догодиле су се ове године.
Специјализовани амерички портал за финансијске и пословне вести Бизнис Инсајдер објавио је чланак у којем је издвојио неке од најнеугоднијих ситуација које су доживели путници у авионима, али и на аеродромима. Како се наводи, све ове ситуације догодиле су се ове године.
1. Након четири недеље путовања по Европи, Стефани и Ендрју Брејам стигли су на аеродром у Риму како би се вратили кући у Аустралију, али тамо су сазнали да је авиокомпанија Куантас Ервејс направила грешку приликом резервације карата, те је испало да је њихова 13-омесечна беба треба да лети одвојеним летом. Како се наводи, они су лет пропустили, а онда су провели 20 сати на телефону са службом за помоћ корисницима покушавајући да нађу карте за заједнички лет до куће.
2. Запослени у Делта Ерлајнсу заборавили су да ставе путникова инвалидска колица на његов лет из Њујорка у Даблин. Човек је провео два дана на одмору без инвалидских колица, а како се наводи, чак је размишљао о томе да одлети кући по резервна.
- Будући да сте корисник инвалидских колица, увек последњи излазите из авиона, тако да су само чекали да моја колуца дођу - рекао је несрећни човек и додао:
- А онда су рекли: Немамо твоја колица.
3. Жена је изгубила свој пртљаг вредан 10.000 долара, у ком су се налазили њен накит и венчаница, када је летела из Лисабона за Даблин преко Франкфурта. Како се наводи, она је морала да купи додатну одећу за медени месец у Ирској. Њена деверуша је такође изгубила пртљаг, али је успела да га пронађе.
4. Лет Делте био је присиљен да се окрене изнад Атлантског океана након два сата лета када је посада открила да постоји проблем с горивом, тачније неравнотежа у количини горива између левог и десног резервоара у крилима авиона. Авион се морао вратити у њујоршки аеродром ЏФК.
5. Компанија Американ Ерлајнс саопштила је путнику да сам мора да покупи своју торбу, упркос томе што је пронађена чак 6.440 км даље на лондонском аеродорому Хитроу.
6. Компанија Американ Ерлајнс је у јулу отказала лет 10-огодишњој путнице која је кренула из Вирџиније како би посетила родбину у Бостону, с тим да је требала пресести на аеродрому у Њујорку. Међутим, авиокомпанија о отказаном лету није обавестила њене родитеље.
- Позвала ме је хистерично плачући и обавестила ме да је лет отказан. Замолила сам је да ми дода телефон да разговара са агентом на излазу који је рекао да ће покушати да поново резервишу још један лет истог дана - рекла је мајка девојчице.
На крају је родбина возила шест сати до аеродрома у Њујорку како би покупили десетогодишњакињу.
Иста авиокомпанија је, како се наводи, раније тог месеца накратко изгубила 12-огодишњакињу која је такође путовала сама. Мајку су о инциденту известили тек сат времена након слетања, када ју је на аеродрому у Мајамију пронашао отац.
7. Компанија Американ Ерлајнс тражила је од путника да изађу из авиона у који су управо ушли након кашњења од пет сати јер је пилотима истекло време за летење. Пилот који је у авио-компанији радио 23 године рекао је за Инсајдер да пилоти ‘апсолутно мрзе то да раде путницима‘.
8. Путници су морали да чекају у авиону без климе, хране и пића шест сати.
Компанија Американ Ерлајнс истакла је да је до кашњења дошло због неповољних временских услова и проблема с одржавањем.
9. Путници на лету Бритиш Ерлајнса примили су мејл усред лета у којем пише да је њихов наредни лет отказан. Они истилу да нису били у могућности да резервишу места на другом лету и да су уместо тога узели воз. Поред свега, неким од њих је изгубљен пртљаг.
10. Деверуша која је путовала из Минеаполиса на венчање своје сестре у Грчку истакла је да је авиокомпанија Ер Канада изгубила њену хаљину, отказала јој повратни лет и путовање претворила у четвородневну ноћну мору.
11. Менаџер у туристичкој агенцији који је платио лет 11.000 долара за радну конференцију у Европи каже да је авиокомпанија Ер Канада молила његових 25 људи да изађу из авиона јер је био претежак за полијетање. Како каже, потом су изгубили његову торбу.
За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".