ЛЕГЕНДЕ НЕ УМИРУ: Шаулићевој удовици годишње преко 50.000€
22.08.2022.
07:21
ИАКО није међу живима већ три године, његова породица убира приходе захваљујући њеноговом лику и делу.
Покојни Шабан Шаулић, који је трагично изгубио живот у саобраћајној несрећи 2019. године, иако није међу живима већ три године, зарађује више новца од многих својих колега.
До овог закључка се долази према званичним подацима Агенције за привредне регистре.
Према овом телу, укупан приход фирме "Луна мјузик", која је у власништву супруге покојног Шабана Гордане Гоце Шаулић, у 2021. години износио је чак 55.530 евра. То је сума коју је Шаулићева удовица наплатила на име ауторских права за покојног краља народне музике.
Гоца је пријавила да је њена фирма имала трошкове од 44.480 евра, као и да је држави платила порез у износу од 1.500 евра, па је њој на крају остала нето зарада од 9.530 евра.
Иначе, ако се анализира пословање фирме у власништву Шаулићеве, закључује се да је она имала знатно боље приходе него ранијих година. Тако је она, на пример, током 2020. пријавила укупан приход од 37.220 евра. Након плаћених трошкова пословања (који су износили 28.800 евра) и пореза од 846 евра, њој је на крају преостала зарада од 7.570 евра.
То значи да Шабан својим музиком, иако већ три године није жив, с временом зарађује све више. Поређења ради, Шаулићи су у 2021. зарадили 1.960 евра више него у 2020.
Подсетимо, када је 2019. године Шабан изгубио живот, само у дану када је трагично настрадали певач сахрањен на Новом гробљу чак осам Шабанових песама на Јутјубу прегледано је више од два милиона пута, што је представљало скок од скоро 80 процената у односу на време када је краљ народне музике био жив.
Највећи скок по слушаности забележила је песма "Не плачи, душо", уз коју се породица Шаулић опростила од Шабана у Алеји заслужних грађана. Она је раније имала 143.000 прегледа, а на дан сахране је осванула са близу пола милиона слушања. Нумере попут "Данима те чекам", "Тебе да заборавим", "Шадрвани" и "Сине, сине" такође су добиле више на слушаности, односно у просеку је то око 100.000 прегледа за само један дан, преноси "Курир".
За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".