ШЉИВОВИЦА У КВИЗУ: Српски бренд далеко познат
06.12.2021.
18:57
РАКИЈА од шљиве, односно шљивовица већ годинама је заштитни знак свих српских прослава, али и бренд наше земље.
О томе колико је ово пиће постало познато у свету, говори чињеница да се традиционална српска шљивовица нашла у питањима у британској верзији квиза "Желите ли да постанете милионер".
Наиме, међу питањима нашло се и "Који је главни састојак бренда шљивовица", док су међу понуђеним одговорима били трешња, кајсија, поморанџа и шљива.
Занимљив део видеа почео је онда када учесник квиза није био сигуран које је воће у питању, па се одлучио за помоћ пријатеља, односно своје мајке. Чим ју је позвао и прочитао питање, мајка је без размишљања одговорила "Шљива, шљива, одговор је шљива", а када ју је син питао колико је сигурна, одговорила је "Сто посто".
Делић квиза посебно је запао за око корисницима Твитера који су одушевљени, како питањем, тако и мајком учесника, која је, како су писали испод објаве на поменутој друштвеној мрежи "очигледно долазила у Србију".
Поред овог, ту су се нашли и други коментари на овај твит који су гласили "Мајка зна знање", "Једна је мајка", док је свакако било и оних смешних као што су "Овакву сигурност одогова добијеш бар после једне литре ракије, као и један на енглеском "125.000 у џеп и wхо плумс yоу?" (125.000 у џеп и ко те шљиви).
За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".