Potvrđeno je da Jutjub uvodi nove alate za kreatore video sadržaja, uključujući i opciju za monetizaciju kratkih videa (YouTube Shorts), e-commerce i alate koji će jutjuberima omogućiti da prodaju svoj sadržaj kao "NFT".
Izvršna direktorka Jutjuba Suzan Vučicki još ranije je nagovestila da platforma razmatra eksperimentisanje sa NFT.
- Uvek smo fokusirani na proširenje Jutjub ekosistema kako bi pomogli i olakšali kreatorima da iskoriste nove tehnologije, uključujući stvari poput NFT-a, dok nastavljamo da jačamo i unapređujemo iskustva kreatora i obožavalaca na Jutjubu - napisala je tada.
Jutjub nije jedini koji implementira sistem NFT-a. Tviter je u januaru predstavio NFT funkciju koja omogućava korisnicima da imaju NFT profilne fotografije, a Meta takođe razmatra da dovede NFT na svoje platforme Facebook i Instagram.
Šta je NFT token?
NFT token ili nezamenjivi token označava digitalnu imovinu, spoj jedinstvenih materijalnih i nematerijalnih predmeta među kojima ima kolekcionarskih sportskih karata, virtualnih nekretnina, memorabilija, poruka, animacija i slika. Digitalna je to imovina kojoj u možete posedovati samo preko ekrana. Ipak, jedna od glavnih prednosti digitalnog kolekcionarstva u odnosu na fizičko je u tome što svaki NFT sadrži informacije koje ga razlikuju od bilo kog drugog NFT-a
Pročitajte još
Neki jutjuberi su već prodali svoje originalne video snimke kao NFT.
U aprilu 2021, Kara Kaningem (ranije poznata kao Kris Kroker), prodala je kultni video "Leave Britney Alone" kao NFT za više od 41.000 dolara.
Ostali poznati video snimci koji su prodati kao NFT uključuju Charlie Bit Mi Finger (761.000 dolara), Nian Cat (za 600.000 dolara) i David After Dentist (za više od 11.000 dolara), prenosi B92.
(B92)
Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".
Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".