Iako se bela posteljina najlakše prlja, razlozi da ona bude prvi izbor za hotele su psihološke prirode.
Bela posteljina asocira na urednost, svežinu i čistoću. Osim toga, na podsvesnom nivou ova boja asocira i na luksuz - čak i ako niste u prestižnom hotelu, steći ćete utisak da jeste.
Stručnjaci za ugostiteljstvo i hotelijerstvo smatraju da bela boja na goste utiče pozitivno, omogućava im i bolju percepciju hotela, ali se smatra i da doprinosi boljem kvalitetu sna.
Neka istraživanja su pokazala da nas ova boja čini smirenijim i manje napetim, što objašnjava činjenicu da je baš ona izbor svakog hotela.
Postoji još jedan praktičan razlog - ova boja ide uz sve. Bez obzira na preovlađujuće boje u hotelskim sobama, bela je neutralna i uklopiće se uz svaku nijansu, dok sa drugim bojama to nije slučaj.
Verovatno ste primetili i da je isti slučaj i sa hotelskim peškirima i bade-mantilima. Ali u ovom slučaju postoji praktična namena. Reč je o tome da se bela posteljina, peškiri i druge slične tkanine mogu prati zajedno bez ikakve brige, a uz to ne postoji mogućnost neželjenog izbeljivanja i spiranja boje nakon pranja.
BONUS VIDEO:
(Magazin Novosti)
Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".
Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".