Dragane Vujinović, jedna od takmičarki, priznala je da za potrebe svog master rada uradila istraživanje pomenute emisije , a najinteresantniji deo je svakako bio kada je iznela informacije koje je sakupila.

- Uradila sam analizu i naše, odnosno vaše emisije. Imam ceo rad, pa ako bude prilike i prođem dalje, onda ćemo da pogledamo zajedno. Ja ću sledeći put da iznesem sve, celu statistiku i gledanost – započela je Dragana, na šta se  Žika odmah nadovezao:

Foto: ATA images

 

- Čekaj, da te pitam nešto, to je sad master rad, ranije su bili magistri, a sad su masteri. To sam hteo samo da utvrdim pošto sam ja malo staromodan. Kad si već razmišljala i radila oko muzičkih emisija, hajde sada mi reci do kakvih si zaključaka došla. Znam ja šta je to, ti si ušla u takmičenje da sve ovo pogledaš i istražiš iznutra.  

- Radili smo analizu i "Piknovih zvezdica", "Zvezda Granda" i "Nikad nije kasno" , tema je bila marketing i gledanost. U suštini ovu emisiju gledaju svi, sve generacije. Nema ono da je gledaju ljudi od 25-35 godina, već svi. I posebno je važno da se prati u inostranstvu dosta, tako da ste odlični – odgovorila je Dragana.

BONUS GALERIJA: Boško Jakovljević - retrospektiva karijere

 

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".