Dragane Vujinović, jedna od takmičarki, priznala je da za potrebe svog master rada uradila istraživanje pomenute emisije , a najinteresantniji deo je svakako bio kada je iznela informacije koje je sakupila.
- Uradila sam analizu i naše, odnosno vaše emisije. Imam ceo rad, pa ako bude prilike i prođem dalje, onda ćemo da pogledamo zajedno. Ja ću sledeći put da iznesem sve, celu statistiku i gledanost – započela je Dragana, na šta se Žika odmah nadovezao:
- Čekaj, da te pitam nešto, to je sad master rad, ranije su bili magistri, a sad su masteri. To sam hteo samo da utvrdim pošto sam ja malo staromodan. Kad si već razmišljala i radila oko muzičkih emisija, hajde sada mi reci do kakvih si zaključaka došla. Znam ja šta je to, ti si ušla u takmičenje da sve ovo pogledaš i istražiš iznutra.
- Radili smo analizu i "Piknovih zvezdica", "Zvezda Granda" i "Nikad nije kasno" , tema je bila marketing i gledanost. U suštini ovu emisiju gledaju svi, sve generacije. Nema ono da je gledaju ljudi od 25-35 godina, već svi. I posebno je važno da se prati u inostranstvu dosta, tako da ste odlični – odgovorila je Dragana.
BONUS GALERIJA: Boško Jakovljević - retrospektiva karijere
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pročitajte još
Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".
Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".