- Nakon sat vremena dolazi do mene čovek koji je preuzeo auto i kaže da je ključ ostao u autu, da je auto totalno zaključan i da ne može ništa da uradi - započela je priču Sneža.

Problem je bio što su na tom ključu bili i Snežini ključevi od kuće.

- Ja šaljem vozače, stres nenormalan, pokušavam da nađem neki drugi ključ od kuće kako bih uzela rezervni ključ. To sve traje i košta, na kraju posle dva sata Milan uspeva da otvori preko aplikacije automobil - priča Sneža.

NJeno razočarenje nastupilo je kada je otišla u auto-perionicu da pokupi svoj auto.

- Nakon svog tog stresa, odlazim u perionicu i pitam čoveka da li treba da platim, koliko košta. On kaže da, i kaže cenu. LJudi su potpuno bez osećaja, da kada naprave grešku da pored "izvini" ne treba da naplate svoju uslugu. Šokirana sam zato što kada napravite grešku, de fakto je do vas greška, najmanje što možete da uradite jeste da se izvinite i da ne naplatite uslugu - ispričala je Sneža.

Istakla je da je je vrlo razočarana u ljude, a potom ispričala da joj se nedavno desila slična situacija.

- Da li smo toliko postali beskrupolozni za novac, da li je kompletan sistem izgubio sistem vrednosti. Svaki put sam sve više šokirana koliko ljudi samo grabe. Isto mi se desilo i pre par meseci kada mi je čovek tokom pranja auta razbio parfem, još mi je naplatio uslugu, a ja njemu nisam parfem. Da li ljudi toliko odlepili, ja ne znam majke mi - kaže Sneža.

BONUS: NAJAKTUELNIJI VIDEO SNIMCI

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".