U ime Međunarodnog udruženja vozača, ona je rekla: "Svaka boja iza sebe ima psihološku poruku. Iako ne traži svako ko vozi crni automobil moć, niti je svaki vlasnik crvenog automobila buntovnik, naše sklonosti često odražavaju aspekte naše ličnosti i vrednosti. Svaka boja priča svoju jedinstvenu priču o osobi za upravljačem."
Crna: elegancija i snaga: Nema sumnje da ćete videti mnogo crnih automobila na cesti - zapravo je to oko 20% svih vozila. Prema Sofi, oni koji izaberu crnu boju obično imaju želju za moći i kontrolom. Dodala je: "Takođe može da odražava ukus za eleganciju, sofisticiranost i vanvremensku privlačnost."
Bela: čistoća i optimizam: Bela je sledeća najpopularnija boja na ulicama i odražava kvalitete kao što su čistoća, jednostavnost i optimizam.Sofi je dodala: "Bela se smatra svežom i modernom, a odabir belog automobila može da sugeriše napredan, inovativan duh, u skladu sa najsavremenijim tehnologijama i progresivnim načinom razmišljanja."
Siva: Praktičnost i odgovornost: Još jedan popularan izbor za automobil je siva, što je znak nekoga ko je praktičan i odgovoran. Sofi je dodala: "U ponekad turobnom vremenu, sivi automobili imaju tendenciju da dobro sakriju prljavštinu, što je prednost za zaposlene ljude koji daju prednost funkciji ispred upadljivosti. Ova boja može da otkrije nenametljivu, pouzdanu ličnost."
Plava: Smirenost i stabilnost: Ako imate plavi auto, to očito znači da ćete verovatno biti mirni i stabilni. Sofi je dodala: "Odabir plavog automobila može da ukazuje na opušten, miroljubiv temperament i sklonost doslednosti i pouzdanosti. To je klasičan izbor koji može da označava određenu vrstu pojedinca koji voli tradiciju."
Pročitajte još
Crvena: energija i strast: Crvena je ređa boja, ali je živahan i hrabar izbor koji može da signalizira da vlasnik ima "dinamičnu energiju, strast" i "pomalo buntovnički duh". Prema Sofi, osoba koja poseduje crveni automobil mogla bi se smatrati "spremnom da se istakne iz gomile" kako bi sama probila svoj put.
Zeleno: harmonija i ravnoteža: Zelena nije uobičajena boja za automobil, ali oni koji je odaberu verovatno su ljubitelji prirode, harmonije i ravnoteže. Sofi je dodala: "LJubav prema vrtovima, parkovima i prirodi može da se odrazi u odabiru zelenog automobila. To je naklon okolini i možda izjava nečije predanosti održivosti i ekološkoj svesti."
Žuta i narandžasta: optimizam i kreativnost: Žuta i narančasta druge su boje koje se ne vide često, ali mogu da upućuju na nekoga ko ima "veselu, sunčanu narav i kreativan duh", objasnila je Sofi. Neko ko ima tako jarko obojen automobil takođe je verovatno "ekstrovertiran, zabavan i možda pomalo ekscentričan".