Vlad
08.02.2023 21:22
Uvedite obicne papirne karte i smanjite cenu i sve ce biti ok kao u NS. Ja da kupujem skupu praznu karticu i kad istekne ponovo necu. Peljesite nekog drugog.
08.02.2023 21:22
Uvedite obicne papirne karte i smanjite cenu i sve ce biti ok kao u NS. Ja da kupujem skupu praznu karticu i kad istekne ponovo necu. Peljesite nekog drugog.
08.02.2023 21:26
Sve je to lepo sto su zanislili, ali prvo bi trebali da obezbede prevoz dostojan coveka. Pristojnije autobuse, povecaju broj autobusa i da ti autobusi dolaze koliko toliko na vreme. Smatram, da u toj situaciji niko ne bi ni razmisljao da se svercuje.
09.02.2023 22:06
Сви да плате 1200 рсд. ко год да уђе у превоз и то да буде месечна накнада за било који транспорт који вози на територији града, и железница и гондола и метро. Битно је увести редовност и навику. Свуда се субвенционише градски превоз у свету. Битно је увести чекирање како би се знала миграција становништва у граду и они који долазе у град. Овде је потребно смањити трошак запослених и људског фактора, корупције и неефикасности. Метро мора да се пружа тамо где иду људи а не где нам се свиђа, нисту исти планови из 1975 итд. Није извршена реална аналитика, сигуран сам у то. Раније је то био НБГ - Центар - Устаничка. Треба узети Будимпешту као репер. Опет ко ради везује нас за погрешне изведбе које ће генерације плаћати. Погрешно место моста Михајло Пупин, погрешно спајање обилазнице ( уместо да се надовеже на Панчевачку обилазницу ), погрешан линијски парк ( уместо Галерије са 6 трака, као у Паризу ). Као стални возач по Србији, има много малих промена које би значајно уштедели време и уништавања саобраћајница у граду, уштеда. Пројекат Колосеум, брз улазак и брз излазак из града.
ZVANIČNO KRAJ ŠVERCOVANJU: Uskoro PROMENA beogradskog prevoza
Izvor: Nportal 08.02.2023 13:19
Povratak na vestVaš komentar