У мемоарима је детаљно описала како је то изгледало, а књигу је назвала - „Став особља: Приче о пропадању, драми посаде и лудим путницима на 35.000 метара изнад земље“.
Иако није именовала авио-компанију, открила је да је она прилично велика.
Хедер се у књизи присетила како је све изгледало на самом почетку - први дан обуке био је посвећен причи о томе како стјуардеса треба да изгледа. Додала је да њена авио-компанија имала веома посебна правила када су у питању стандарди које једна стјуардеса треба да испуни, а који се односе на физички изглед. Она је такође истакла да су током обуке постојала и посебна правила о ношењу кармина, посебно црвеног кармина.
Фото: Shutterstock
- Кармин је на обуци стјуардеса био озбиљна ствар. Морао је да се носи све време.
Додала је да је једна колегиница уместо црвеног изабрала кармин у неутралној боји меса, али је убрзо добила објашњење зашто је црвени кармин - неопходан.
Прочитајте још
Један инструктор је рекао:
- Да би путници могли да разумеју савете стјуардесе у опасним ситуацијама.
Фото: Shutterstock
Идеја је да ће у ванредним ситуацијама путници моћи боље да се фокусирају и читају са усана стјуардесе ако их не чују јасно због хаоса и панике. Други разлог због ког авио-компаније фаворизују црвени кармин је слика ауторитета која указује на то да стјуардесе контролишу ситуацију.
Међутим, неки други авио стручњаци су признали да су скептични према улози црвеног кармина у ванредним ситуацијама. Искусна стјуардеса Сидни Анистин открила је у једном интервјуу да никада није чула да се кармин користи из безбедносних разлога и додала:
- Често можете да видите стјуардесе са светлим карминима - то је ствар избора - рекла је она, преноси Unilad.