Два конференцијска дана која су обележила црногорску tech сцену
Фестивал је понудио изузетно богат и динамичан програм, са више од 50 врхунских говорника из преко 17 земаља са три континента, који су обухватили кључне теме савременог дигиталног доба.
Учесници су имали прилику да стекну глобалну перспективу о најважнијим трендовима у свету нових технологија, као и да чују конкретне примере дигиталне трансформације из неких од највећих компанија на свету. Посебан фокус стављен је на:
Фото: Game Changer
- Инвестиционе потенцијале и развојне шансе за регион,
- Изазове креативног сектора под утицајем вештачке интелигенције,
- Иновације које обликују будућност пословања и друштва.
Кроз инспиративне панеле, интерактивне дискусије и циљане networking сесије, Game Changer је још једном показао снагу платформе која повезује људе, идеје и технологије које мењају свет.
Фото: Game Changer
Experience зона на риви Пине: Технологија доступна свима
Паралелно са конференцијским делом, фестивал је оживео и јавни простор Тивта – кроз пажљиво осмишљене садржаје на градској риви Пине, који су били доступни грађанима и туристима свих генерација.
Фото: Game Changer
Више од 8.000 посетилаца имало је прилику да:
- истражи метаверсе светове кроз VR уређаје,
- заигра видео игре инспирисане Боком, развијене у Црној Гори,
- искуси интеракцију са псом роботом, што је изазвало посебно одушевљење код најмлађих.
У оквиру вечерњег програма, посебно су се истакли музички наступи који су додатно подигли фестивалску атмосферу. Ди-џеј Слободан, легенда црногорске електронске сцене, наступио је заједно са Верицом Буљковић и ди-џејем Данилом Радусиновићем, пруживши јединствени спој електронске музике и виолинске виртуозности под звезданим небом Тивта.
Фото: Game Changer
BLACK VELVET YACHT AFFAIR na Game Changer Montenegro Festivalu
Вече у знаку луксуза, технологије и медитеранске елеганције
На трећем издању Game Changer Montenegro Festivala, једно од најочекиванијих дешавања био је ексклузивни Black Velvet Yacht Affair, реализован у сарадњи са The Collection Magazine и Game Changer платформом.
Фото: Game Changer
На палуби једрилице Риана дуге 42 метра, у софистицираном црном дрес коду, окупило се више од 150 пажљиво одабраних гостију из света технологије, бизниса, креативних индустрија и медија. Амбијент у Порто Монтенегру био је спој врхунског угођаја, елегантног друштва и тема које покрећу савремени свет — вештачка интелигенција, ЕСГ принципи, креативна економија и одрживост.
Уз Малфи коктеле, суши залогаје и ди-џеј сет под звезданим небом, границе између посла и уживања су нестале. Партнери Delta District, BMW Group / VOLI Motors i Technogym додатно су оснажили поруку да луксуз данас значи свесност, вредности и повезаност.
Black Velvet Yacht Affair је показао снагу Game Changer платформе да споји светове – бизнис и уметност, иновације и инспирацију. Вече које је отишло даље од очекиваног – и у стилу и у поруци.
Game Changer Montenegro Festival 2025 још једном је потврдио да Црна Гора има своје место на европској мапи технолошких и креативних догађаја – као дестинација која повезује врхунски садржај, савремене идеје и инспиративно окружење.
Фестивал можда јесте завршен, али енергија, контакти и инспирација које је покренуо – тек почињу да живе
Организацију Game Changer Montenegro Festivala powered by m:tel Crna Gora омогућила је снажна сарадња бројних партнера који деле заједничку визију технолошки напредне, отворене и одрживе будућности. Главни партнер фестивала био је m:tel Crna Gora, док су Општина Тиват и Туристичка организација Тиват подржали фестивал као кључни дестинацијски партнери, омогућивши да Тиват засија као регионални центар иновација и дигиталне културе.
Програмску динамику фестивала обогатили су Nestlé и VODAVODA као програмски партнери, док су садржајно најистакнутији панели реализовани уз подршку партнера: CKB Banke, Montenegro Sotheby’s Realty, ESFA-e, Aerodroma Crne Gore i Absoluta.
Посебан сегмент фестивала – ексклузивни Black Velvet Yacht Affair – реализован је захваљујући партнерима BMW / Voli Motors, Delta District, Technogym, Malfy и The Collection, који су заједно допринели стварању софистициране атмосфере овог јединственог догађаја.
Фестивал је добио и снажну институционалну подршку од стране покровитеља Министарства туризма Црне Горе и партнера Филмског центра Црне Горе и Скупштине Црне Горе, чиме је додатно потврђен значај овог догађаја за развој иновативног екосистема земље.
У сегменту винског искуства, партнерство са Tikveš Winery обогатило је фестивалске вечери, док су додатну оперативну и логистичку подршку пружили Montenegro Charter, Regent Porto Montenegro, Siro, Akul Yachts, Play Media, Metropolis и Вијести.
Као главни community партнер, истакла се Асоцијација менаџера Црне Горе – АММ, чиме је додат снажан професионални и пословни тон повезивању домаћих и међународних лидера.