Еван Спигл, извршни директор компаније Снап, истакао је да корисници Снепчета све мање времена проводе у гледању "Стори" садржаја пријатеља, иако је компанија полагала наде у то да ће се "Сторији" популарност повећати током пандемије.

Уместо тога, Снепчет корисници све више прегледају видео на Спотлигхту - који представља Снапцхатовог ривала за ТикТок и приказује виралне видо клипове различитих креатора.

- Ово је наставак тренда који смо приметили током пандемије. Иако се надамо да ће се наши корисници вратити облику прегледа садржаја који објављују њихови пријатељи и који је постојао пре пандемије, фокусирани смо на иновације садржаја који нудимо како бисмо данас боље опслиуживали наше кориснике - истакао је Спигл.

Фото: Твитер принтскрин/@SkinlessGestate

 

 

Марк Закерберг, извршни директор компаније Мета (бившег Фејсбука) је раније такође идентификовао ТикТок као значајну конкуренцију. - Људи имају велики избор када су у питању начини на које желе да проведу своје време, а апликације као што је ТикТок бележе веома брз раст - каже Закерберг.

У периоду, током којег и Снап и мета бележе проблеме у пословању, јасно је да обе компаније виде ТикТок као озбиљну конкуренцију.

(Б92)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".