Све модификације возила породице "Тигар" су произведене и дизајниране за рад у било које доба године и дана са складиштем без гараже.
- при радној температури околине од минус 50 до плус 50 °С;
садржај прашине у ваздуху до 1,5 г/м3 и брзина ветра до 20 м/с;
у планинским пределима (са надморском висином до 4500 м и са могућношћу савладавања превоја до 4650 м висине) уз одговарајуће смањење вучних и динамичких карактеристика и ефикасности горива;
- при релативној влажности ваздуха до 98% при температури до 25 °С;
са интензитетом падавина од 180 мм/х;
при интегралној густини топлотног флукса од 1125 (0,027) В/м2 (цал/цм2.с).
Оклопни аутомобил комбинује квалитете теренског возила и брзог маневарског возила. Има независну торзиону суспензију, која омогућава постизање највећих могућих брзина при вожњи по неравном терену, уз одржавање високог нивоа удобности за посаду и трупе које се транспортују. Машина је опремљена домаћим дизел мотором и механичким 5-брзинским мењачем. Машина може да вуче приколицу тежине 12,5 тона.
Каросерија оклопног возила "Тигар-М" је блиндирана, заварена од челичних лимова, каросерија је причвршћена за рам на десет места преко гумених јастука. Сви прозори на трупу и врата су од блиндираног стакла. Ветробранска стакла су опремљена брисачима, остатак оклопног стакла је опремљен механизмима за отварање који се отварају према горе са фиксним позицијама.
Прочитајте још
Урађена су многа побољшања у дизајну возила Тигар-М, у циљу побољшања њихових оперативних својстава, поузданости, ергономије, отпорности на метке и заштите од мина.
Велика унутрашња оклопна запремина возила Тигар-М, у комбинацији са великом носивошћу, безбедношћу и маневаром, омогућавају да се ово возило користи као база за монтажу најширег спектра система наоружања, извиђања, комуникација, електронског ратовања и др. опреме.
Као стандардна опрема, машина је опремљена централизованим системом за надувавање пнеуматика који омогућава возачу да мења притисак у гумама у покрету у зависности од услова на путу, електричним витлом са вучном силом од 4000 кг и јединицом за филтер-вентилацију.
Оклоп трупа вишенаменских и специјалних возила обезбеђује заштиту посаде, главних компоненти и склопова током кружне ватре из јуришне пушке АКМ калибра 7,62 мм и од јуришне пушке АК-74 калибра 5,45 мм, што приближно одговара нивоу 1 балистичке заштите према СТАНАГ 4569.
Посебна дизајнерска решења обезбеђују заштиту особља када се испод тачке и/или испод оклопног возила детонира 0,6 кг експлозива.
По договору са наручиоцем, на машину се могу уградити технички системи и борбени даљински управљани модули (РЦМ), чиме се обезбеђује обављање посебних задатака. Предвиђена су места за постављање радио станице и блокаде за радио-контролисане експлозивне направе.
Карактеристике АСН 233115 од АМН-233114 су: смањење броја седишта на 6, уградња окретне плоче на крову возила за уградњу оружја и постављање у возило специјалног одлагалишта оружја, муниције и прибора за оружја.
КАРАКТЕРИСТИКЕ ВОЗИЛА ТИГАР:
Опште информације
- Тип машине: оклопно возило на точковима
- Тежина празног возила: 6880кг
- Бруто тежина: 8080кг
- Бруто тежина вучене приколице на свим врстама путева и терена, не више 2500кг
- Број места: 6
- Главне димензије:
- Дужина максимална: 5,6м
- Ширина максимална: 2,4м
- Висина, максимално2,5м
- Угао уласка/изласка, степени, минимум: 34 / 36
- Максимална брзина на путу при пуној тежини без временског ограничења, не мања од 110км/х
- Домет крстарења према контролној потрошњи горива, не мање од: 1000км
- Превазилажење препрека:
- Максимални успон степени 30 степени
- Максимални угао нагиба, не мање од 20 степени
- Марка мотора АМЗ 5347-10 / 5347-11
- Радна запремина: 4,43л
- Максимална снага: 1215/2600хп/мин
НАОРУЖАЊЕ ТИГАР:
- митраљез 7,62 мм
- тешки митраљез Корд 6П50 12,7 мм
- аутоматски бацач граната АГС-17 30мм
- анти-тенк ракетни систем Корнет 9M133.
БОРБЕН УПОТРЕБА ВОЗИЛА ТИГАР:
- град Алеп, Сирија
- Украјина
За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".
Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".