Зове се дугме за рециркулацију ваздуха у аутомобилу.

Нису сви власници аутомобила упознати са начином филтрирања у кабини, његовим корисним својствима и функцијама примене.

Погледајмо шта је рециркулација ваздуха у аутомобилу и како се користити.

Заправо, рециркулација је унос ваздуха у путнички простор, филтрација кроз клима уређај и накнадна дистрибуција у дефлекторе.

Фото:Принтскрин

 

Главна разлика између рециркулације и конвенционалног усисавања је у томе што проток ваздуха долази из путничког простора, а не споља. Режим рециркулације омогућава вам брзо загревање и хлађење ваздуха, јер се температура у кабини разликује од температуре изван аутомобила. Систем управљања климом троши мање времена, снаге и потрошње горива мотора.

У пракси мало људи користи ову функцију. Најчешће се рециркулација користи за спречавање инфилтрације непријатаних мириса унутар кабине. На пример: аутомобил се испред јако пуши, прашњав дио пута. Да не би осетили ове мирисе, активирају механичко дугме за рециркулацију ваздуха и блокирају приступ од споља.

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".