Боргуд је од ране младости показао огроман таленат како за музику, тако и за вожњу, а по многима један од најлуђих и најживописнијих возача у историји „најбржег циркуса на свету“ успео је да оствари наизглед немогуће – у исто време је и возио у Ф1 каравану, и свирао са АББА.

Управо му је пријатељство са Бјорном Улвеусом, оснивачем АББА, омогућило да се у 34. години, као тада већ ветеран мото-спорта, домогне Формуле један, али свој двогодишњи боравак у овом такмичењу није окончао без „праска“.

Боргуд је успео да у крајње некомпетитивном болиду АТС-а на чувеном Силверстону 1981. године освоји фантастично шесто место и један бод. Но, то је било све за ту сезону, али је његов даљи наступ у болиду овог немачког тима протекао безуспешно.

Наступ на Великој награди Велике Британије био је довољно добар да му донесе позив Кена Тирела, власника екипе Тирел која се такмичила од 1958. до 1998. године. Ипак, у њој се задржао само три трке пре него што је уследио растанак јер се наводно „није снашао у новом тиму“.

Разлог за то се вероватно крије у намери Боргуда да „жонглира“ каријерама, и да се истовремено уз борбу за што бољи пласман у Формули један бави свирањем.

(Ало)

БОНУС ВИДЕО: