Како наводи Блумберг, дефект се односи на Теслин систем регенеративног кочења, који користи енергију створену када возачи скину ногу са папучице гаса и када се на тај начин енергија, уместо да се расипа, враћа назад у акумулатор аутомобила.

Додаје се да дефектна возила не омогућавају возачима да подесе интезитет регенеративног кочења и не упозоравају возаче када предуго држе ногу на папучици за гас, што повећава вероватноћу погрешног коришћења педала.

Софтверска исправка ће омогућити возачима да подесе интензитет регенеративног кочења и подесе фабрички подразумевано стање система, а након тог апдејта, возила ће такође почети да обавештавају возаче када су дуже време притискали гас, преноси агенција.

Блумберг подсећа да је Тесла неколико пута била на удару критика јавности у Кини због возача који су тврдили да је у њиховим аутомобилима било проблема са убрзањем и кочењем.

У можда најупечатљивијем случају, власница једног Модела ИИИ се попела на кров једног возила Тесле на сајму аутомобила у Шангају 2021. и викала да је њен отац умало погинуо док је возио јер су на његовом аутомобилу отказале кочнице.

Кина је за Теслу изузетно важно тржиште и за производњу и за продају, а како се наводи, приход Тесле из Кине попео се на више од 18 милијарди долара прошле године, више од шест пута више него што је компанија остварила у 2019.

Тесла је продала око 1,13 милиона аутомобила у Кини од 2014. до марта, према подацима Кинеског центра за аутомобилску технологију и истраживања

БОНУС ВИДЕО:

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".