Други модел наставе подразумева да се образовно-васпитни процес организује комбиновањем непосредне наставе и наставе на даљину, а одељења су подељена у групе.

Пре доношења одлуке, за сваку локалну самоуправу разматрани су општа епидемиолошка ситуација, подаци из надзора о оболевању од ковид-19 код ученика и наставника, као и подаци о утврђеним кластерима оболелих, односно броју одељења и група која су прешла на други и/или трећи модел наставе услед оболевања ученика.

Фото: Танјуг/АП

 

У свим осталим основним и средњим школама у Србији се примењује први модел организације образовно-васпитног рада који подразумева непосредну наставу у школама.

Према подацима из надзора преузетим из електронског система „Сервис јавног здравља“ које је Министарству просвете, науке и технолошког развоја доставио Институт за јавно здравље „Милан Јовановић Батут“ у недељи од 1. новембра до 7. новембра 2021. године број оболеле деце школског узраста од 6 до 18 година је био 1667 (0.22%) оболелих.

Фото: Алекса Станковић

 

У основним и средњим школама на територији Републике Србије, укупно је 45 (0.12%) одељења (16 и мање ученика), која су због најмање три случаја инфекције ученика у одељењу променила начин организације рада са непосредног рада на онлајн наставу у последњих 10 календарских дана. Укупно је 406 (1.07%) одељења (17 и више ученика) која су због најмање два случаја инфекције ученика у одељењу променила начин организације рада са непосредног на комбиновани модел у последњих 10 календарских дана и 48 (0.13%) група у којима се из комбинованог модела наставе прешло на онлајн (појава три случаја инфекције ученика) у последњих 10 календарских дана.

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".