Према мишљењу стручњака из индустрије, увек се треба придржавати временског ограничења јер ће у противном дугорочно вероватно изгубити купце.
Као што показују различите студије, анкете и посматрање супермаркета и дисконта у Немачкој - Алди, Лидл, Реwе, Едека & Цо. морају да обрате пажњу на своје купце, посебно на касама.
Према речима стручњака, важан одлучујући фактор за успех или неуспех малопродаје јесте драматично смањење времена потребног за плаћање.
- 15 секунди - не би требало трајати дуже, поготово за младе генерације које су навикле на брзину - рекла је стручњакиња за трговину на немачком Институту за будућност Тереза Шлајхер.
- Свако ко стоји у реду, и гледа купце како мукотрпно пребројавају свој ситниш брзо се изнервира. У најгорем случају, неће се више вратити у ту продавницу - каже она.
Плаћање је важан врхунац искуства у куповини, без обзира ради ли се о супермаркету, дисконту или модној радњи.
У Кини је раширено плаћање помоћу препознавања лица. “Израз лица потребан за плаћање је осмех”, рекла је Шлајхерова представљајући свој извештај о малопродаји за 2020. годину.
Како би опстали, трговци морају да се прилагоде захтевима купца за све опсежнијом услугом.
Захваљујући апликацији у САД, путници на аеродромима могу да купују и мобилно плаћају непосредно пре полетања, а да не морају ни да се макну из столице. Купљено ће им бити достављено у року од 30 минута на терминалу за укрцавање.
(Курир/Фениx-магазин)