Сви знамо да дуготрајна употреба усисивача има за последицу слабији рад. Не вуче као пре, брзо се прегреје и гаси се. Промена кесе за прашину понекад није довољно решење, а постоји трик искусних домаћица који може да вам помогне. Прво што треба да урадите јесте да отворите део усисивача у ком се налази кеса.

Обратите пажњу на гуму на поклопцу. Када се поклопац затвори, гума би требало да оствари контакт са гумом на кеси за прашину и да херметички дихтује. У овом случају на гуми су се створиле наслаге прашине које су на неким местима дебеле и до једног милиметра. Због тога две гуме се не спајају, а мотор, уместо да вуче ваздух кроз црево усисивача, ваздух увлачи између ове две гуме. То значајно смањује снагу чишћења.

Слично може да се догоди и на гуменом делу кесе за прашину. У том случају, влажном крпом одстраните тврде наслаге са гуме. Исто урадите и на кеси за прашину. Након тога је потребно да очистите филтере који се после дуже употребе усисивача знатно запрљају. Извадите усисни филтер из лежишта. Исто урадите и са филтером који пречишћава ваздух, а који излази из усисивача.

Оба филтера прво добро истресите, а затим оперите водом и детерџентом. Можете да ставите нове уколико их имате. Након сушења вратите филтере на место. Када будете укључили усисивач, видећете да он поново ради као нов - добро усисава и не прегрева се. Уколико и даље не ради, позовите мајстора да провери или је време за куповину новог.

(Мондо)

БОНУС ВИДЕО: