Када је пре два месеца објавила песму “Дабогда пропао”, Милица Павловић није успела да стигне до јутјуб трендинг листе, због тада очигледне саботаже.


Иако је песма из дана у дан била све слушанија на популарној платформи, некоме није ишло у прилог да секси сењорита стигне у трендинг. Она, иако је очигледно знала ко стоји иза саботаже њене каријере, никада није желела да открије име, али је јасно ставила до знања да ту нису чиста посла. Павловићева је, међутим ову популарну нумеру која ће сигурно бити хит 2021. године извела на сцени “Гранда” и за само два дана стигла на 18. место јутјуб листе. Спот за песму “Дабогда пропао” броји скоро три месеца од изласка и јасан је доказ колику популарност има ова нумера, када је и након толико времена успела да се пласира међу најслушаније нумере.