Ево шта би требало урадити да ваш усисивач поново буде као нов.
Прво, отворите део усисивача у којем се налази кеса за прашину. Обратите пажњу на гуму на поклопцу. Ова гума би, када се поклопац затвори, требало да оствари контакт са гумом на кеси за прашину и да херметички дихтује.
У овом случају на гуми су се створиле наслаге прашине које су на неким местима дебеле и до једног милиметра.
Због тога две гуме не пријањају једна на другу и мотор уместо да вуче ваздух кроз црево усисивача, ваздух увлачи између ове две гуме што значајно смањује снагу чишћења.
Слично се може десити и на гуменом делу кесе за прашину. Решење је, претпостављате, једноставно. Влажном крпом одстраните тврде наслаге са гуме. Исто урадите и на кеси за прашину.
Након тога потребно је и очистити филтере који се после дуже употребе усисивача знатно запрљају. Извадите усисни филтер из лежишта. Исто урадите и са филтером који пречишћава ваздух који излази из усисивача.
Оба филтера прво добро истресите, а затим оперите водом и детерџентом (можете и ставити нове у колико их имате). Након сушења вратите филтере на место.
Када будете укључили усисивач видећете да он поново ради као нов – добро усисава и не прегрева се.
Уколико и даље не ради, или позовите мајстора да провери или је време за куповину новог.
(Крстарица)