Након хаоса који је пре два дана настао на београдском аеродрому, када четири сата није полетео ни један авион, сада су се огласили са "Николе Тесле" и појаснили процедуру око подношења одштетног захтева. Пуна четири сата у недељу, на београдском аеродрому 'Никола Тесла' није било полетања. Проблем је настао, како је званично саопштено, око 17 сати у транзитној зони, када је дошло до мешања путника који су допутовали из Скопља са другим путницима који су намеравали да путују ка другим дестинацијама, а над којима је претходно извршена контрола.

Сада са аеродрома стиже извињење, али и појашњење како да наплатите штету. "Молимо вас да евентуалне захтеве за надокнаду штете упутите изабраној авио-компанији која је увек прва тачка контакта у ситуацијама са кашњењима и отказивањем летова. Београдски аеродром овакве захтеве, према процедури, потом решава директно са авио-компанијама“, наводи се у саопштењу.

Додају да се још једном се извињавају на непријатностима и захваљују путницима, авио-компанијама, МУП-у и свим надлежним службама на координацији и сарадњи да се саобраћај те вечери нормализује у најкраћем могућем року. Подсетимо, до поменутог мешања путника је дошло због грешке у функционисању служби оператера на Аеродрому „Никола Тесла“, навело је Министарство унутрашњих послова. Након што је после 21 сат полетео први авион, јуче је на аеродрому каснила већина летова, што је раније и било најављено.

(Нова)

БОНУС ВИДЕО: