Две ствари које треба узети у обзир приликом куповине половног аутомобила су пређена километража и старост. Обично се купци, када је реч о половним аутомобилима, највише "боје" пређених километара и радије одустану од огласа у којима је ауто прешао више од 200.000 километара.
Мања километража обично значи да аутомобил није пуно вожен те да је у бољем стању и ефикаснији што се тиче потрошње горива.
Стручњаци сматрају да би требало продати свој аутомобил пре него што пређе 60.000 до 100.000 километара. Возила која прелазе преко 170.000 километара често стварају психолошку баријеру за купце, чак и ако аутомобил добро ради.
"У уму купца постоји уобичајена перцепција да вредност аутомобила опада када километража пређе преко 170.000 километара", рекли су стручњаци из осигуравајуће куће.
С друге стране, нова студија компаније "Carwow" открила је да аутомобили у просеку губе око 27 посто своје вредности када километража достигне преко 100.000 километара, када је реч о европском тржишту. Такође, требало би имати у виду познато "враћање" километраже која је на нашим просторима и даље присутна. Зато би фокус приликом куповине половног аутомобила требало да буде усмерен и на остале параметре, као што су на пример, старост и за шта је аутомобил коришћен, пише Progressive.com.