Они су захваљујући овој суми постали и најплаћенији јутјубери на српској сцени.

Брачни пар је свој канал отворио почетком августа 2020. године и до сада су на њему имали 51 милион прегледа, те су тако иза себе оставили и многе друге инфлуенсере који су канале на овој платформи имали много дуже него они. Њима су на овом успеху недавно честитали и бројни фанови, а и од самог Јутјуба су добили плакету за првих 100.000 пратилаца.

Као што је познато, зарада од Јутјуба је у просеку око 800 до 1.000 евра на милион прегледа, те се простом рачуницом долази до цифре од приближно 50.000 евра, коју су они зарадили током ове године, што их је аутоматски сврстало у сам врх по заради на овим просторима.

И сам Марко је пре неколико недеља у изјави за Курир говорио како се зарађује од ове друштвене мреже.

- Зарађује се као и сваком другом послу. Колико се трудите, толико ћете зарадити. Зарада на Јутјубу зависи од много фактора - од прегледа, али и од старосног узраста оних који вас гледају. Ако вас, на пример, гледа млађа популација, мање ћете зарадити него ако вас гледа старија популација, која зарађује - испричао је Марко и објаснио да Јутјуб има свој алгоритам који препознаје карактеристике оног који гледа канал, као и да ли та особа купује на интернету.

- Алгоритам све препозна и на основу тога вам даје мању или већу зараду, а зараде се за, на пример, милион прегледа крећу од 200 до 2.000 евра месечно. То зависи и од месеца у години. На пример, прегледи су више плаћени крајем године него, на пример, у јануару или фебруару. Осим прегледа, људи зарађују и преко спонзорстава, а зараде од тога могу бити фиксне или регулисане на други начин, како је већ дефинисано у уговору - рекао је тада Марко.

- Видим да има људи у Србији који добро зарађују од тога. То се види на њиховим каналима и по томе шта све купују, где путују, шта раде... - завршио је Миљковић.

(Курир)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".