Глумац Никола Пејаковић и балерина Аја Јунг биће на челу Драме и Балета Српског народног позоришта у Новом Саду, потврђено је Куриру. Пејаковић је на месту директора Драме заменио глумицу Соњу Дамјановић, док је директорка Београдског фестивала игре постављена уместо Тонија Ранђеловића, који је у СНП ангажован од 1987, вршилац дужности директора је био од марта 2017, а од 1. фебруара је постављен на ту функцију.
- Није необично, већ логично да свака нова управа бира и поставља своје најближе сараднике, у овом случају - директоре уметничких јединица. Желећи не да променим, већ да унапредим уметничке програме, после дужих консултација одлучила сам да на место директора УЈ Драма поставим Николу Пејаковића, истакнутог уметника, редитеља, писца, глумца и музичара, а на место директорице УЈ Балет да поставим Ају Јунг, која је у свету балетске уметности и позната и цењена. Верујем да овакав избор не треба даље образлагати, будући да обоје предложених уметника имају биографије које их препоручују за поменута места. Очекујем од њих креативност и инвентивност, у заједничком послу који је пред нама, тј. пред Српским народним позориштем - наводи у својој изјави Љубинка Гвозденовић, в. д. управника СНП.
Недавно је на место в. д. управника СНП постављена Љубинка Гвозденовић, која је на тој функцији заменила Зорана Ђерића, који је на месту в. д. управника СНП провео годину и по дана, а сада је њен заменик. Основно питање је ко ће бити нови управник и да ли нас чекају промене на челу Опере. Као директор се помиње, како Курир сазнаје, професорка, оперска певачица и чувена диригенткиња Драгана Радаковић.
Никола Пејаковић у овом тренутку није био расположен за давање изјава. Глумац и музичар стоји као аутор иза серија "Месо", "Кости" и "Кожа", као и стикома "Адвокадо". Такође, од прошле године остао је без бенда Гробовласници. Тренутно снима серију "Тврђава".
Аја Јунг је дипломирала у класи педагога Марије Јанковић у балетској школи "Лујо Давичо" и остварила пуну двогодишњу стипендију балетске школе Џофри (Јоффреy Баллет Сцхоол) у Њујорку, САД. Радила је на програмима Балетског института Њуберт (Неуберт Баллет Институте) при Карнеги Холу и Бродвејског плесног центра (Броадwаy Данце Центер). Вративши се у Београд, Аја започиње самосталну плесну каријеру у четири целовечерње продукције: "Офелија у огледалу", "Ја", "Медуза", "Зелле" и "Прича о Џозефини Бејкер". Од 2003. године води Фестивал игре.