Авион би био нова верзија МТОВ од 322 тоне. Конкретни детаљи (тачан капацитет, распоред, пуштање у употребу, колико ће авиона имати ову "аустралијску" конфигурацију, итд.) нису познати, али ће вероватно бити око 270 седишта, пише портал Simple Flying.

Сиднеј, Мелбурн, Бризбејн и Перт ће вероватно имати директне летове за Истанбул. Генерални директор превозника је такође рекао да је планиран Окланд.

Ако се догоде летови из Окланда (а то је велико ако), то би постала нова најдужа нон-стоп рута на свету. Чак и са другачијим капацитетом и премијум распоредом, велика удаљеност ће вероватно значити да неће носити терет.

Фото: Профимедиа

 

На основу Великог круга, надмашио би тренутну најдужу непрекидну услугу, Сингапур-Њујорк ЈФК, за око 11%. Прелазио би 17.070 km у оба смера. Такође би био дужи од директних летова компаније Кантас Сиднеј-Лондон Хитроу (ако се догоде).

Летови Qatar Airwaysa на релацији Окланд-Доха трају отприлике 16 сати и 30 минута. Као такви, летови Окланд-Истанбул могли би да трају и до 20 сати.

БОНУС ВИДЕО:

biznis.kurir.rs/Simple Flying