ВОЖЊА НА НИСКИМ ОБРТАЈИМА Ево зашто је погубна за мотор аута

Извор: Нпортал 18.02.2022 22:21

Повратак на вест

Ваш коментар

Топ коментари

Zoran

19.02.2022 16:48

To je tacno. Podmazivanje je problem najveci, to se ne vidi, a hladjenje...pa ne mora biti, jer jeste da ne obrce dobro pumpa, ali broj obrtaja je mali. Najveci problem je podamzivanje. A i temperaturu vidis, a podmazivanje ne. Ali ja sa 3.6L i 6 cilindra ne prelazim 2000 obrtaja ni uzbrdo ni pod punom oprremom. To je prednost 6 cilindra, velike kubikaze za potrosnu benziuna. A kad sednem u audija ne padam skoro nikad ispod 2500 obrtaja, ali 4 cilindra i 2000 kubika samo. Ovaj prvi lenj ko pas, a ovaj drugi ce da poleti na svaki gas, sve ima svoje.

+1 -8

0 Одговора

Zoran

19.02.2022 16:57

Tesako je Srbinu da proceni kad zadire kod drugog u privatgno, a kada ne.

+1 -5

0 Одговора

Inženjer

19.02.2022 21:00

To veliki broj vozača radi zato što ih instruktori vožnje, u velikoj većini potpuni duduci za tehniku i tehnologiju motora, nisu naučili ništa osim saobraćajnih znakova i kako da menjaju brzine. Postavljanje univerzalnog pravila za poželjan broj obrtaja nije moguće jer je svaki motor priča za sebe i drugačije ga treba voziti. Ono što je bitno i što piše u svakom uputstvu vozila koje kupite jeste podatak o NAJVEĆEM OBRTNOM MOMENTU pri određenom broju obrtaja, samim tim tu je i najveća snaga motora. Na tom broju obrtaja motor najbolje ubrzava i "prima gas" i troši najmanje goriva. Vozite svoj automobil tako da vam je motor što više u regionu tih obrtaja i vaš motor će vam biti zahvalan na pažnji, najduže će trajati i trošiće sigurno najmanje goriva. Nemojte da budete lenji i da vas mrzi da često menjate brzine. Sve drugo su naklapanja kvazi stručnjaka i mogu biti veoma štetna za vaše vozilo.

+11 -1

0 Одговора

Vozac Tomos Masine

19.02.2022 21:18

Automatik menjac i bez brige

+9 -1

0 Одговора

Šofer

19.02.2022 22:02

Lupetanje gluposti.(tačka)

+3 -8

0 Одговора

Zoran

20.02.2022 07:53

Žao mi je, ali upravo je obratno. Ljudi koji voze na malim obrtajima motora i visokim stepenima prenosa, su veoma, veoma dobro informisane vozačke škrtice. Mere svaki centilitar "čorbe" i "vade mast" motoru. Pravi su umetnici gušenja motora zarad par dinara. Znaju izuzetno dobro, bolje od ovih duduka koji su tek sad otkrili toplu vodu o podmazivanju i trajnosti motora, šta i dokle rade. Malo ih muče razni filteri i auto-računari koji zbog toga znaju da polude i izbiju im dragoceni na čorbi ušteđen dinar iz džepova, ali, to je prihvatljiv i sračunat rizik. Zato lepo, prodaju takva kola "na vreme", dok estetski još uvek super izgledaju, a sa motorom neka se bavi novi nesrećni vlasnik. Čak i kada finansijski izgube, rade to zato što postoji dobra masa ljudi koji nešto rade čak i kada im je jedina "dobit" da su nekoga "navukli".

+1 -1

0 Одговора

Повратак на вест