Gost
09.07.2023 14:07
Ili su bezobrazni i varaju i kradu, ili glupi i neodgovorni da ne usklade cene. Po zakonu su dužni da usluže po najmanjoj istaknutoj ceni ma gde bila!
09.07.2023 14:07
Ili su bezobrazni i varaju i kradu, ili glupi i neodgovorni da ne usklade cene. Po zakonu su dužni da usluže po najmanjoj istaknutoj ceni ma gde bila!
09.07.2023 14:13
Gluposti. Prema Zakonu u Srbiji a verovatno je tako i u Hrvatskoj kupac plaća cenu koja je istaknuta a ne onu koja je negde sakrivena. Dakle gospođa je imala pravo tražiti da joj se naplati prema cenovniku iz QR code-a a ukoliko odbiju imala je pravo ne platiti račun i pozvati poresku inspekciju.
10.07.2023 11:55
Slučajno je slučajno nije namerno, opravdanje još d prošle godine. Ko će kome ako ne svoj svome.
29.07.2023 19:08
Za sve nepravilnosti krivac je vlasnik ili onaj koji drzi restoran zvanicno,,,ne postoji izgovor ,,od prosle godine,,desilo se slucajno,,kad inspekcija udje u restoran sve gleda i sve sto nadje neispravno ,,kaznjava,,za po nesto moze biti mala kazna
НА ШАНКУ СКУПЉЕ НО У ЦЕНОВНИКУ: Бесна због цена у Хратској
Извор: Нпортал 08.07.2023 18:42
Повратак на вестВаш коментар