НЕМАМО МИ ПАРА ЗА ТО: Костић поново о Србима и Хрватима

Извор: Нпортал 29.07.2023 14:36

Повратак на вест

Ваш коментар

Топ коментари

Amaracord

29.07.2023 15:13

Ништа лоше није речено, чињенице стоје ! Зар није боље да се заградимо и не гледамо него да се убијамо за туђе интересе?

+170 -8

4 Одговора

MEGAPRC

29.07.2023 21:27

A GDE JE VEKOVNO SRPSKO MORE? Sa koje strane zida?

+23 -51

3 Одговора

Bože pravde

29.07.2023 22:21

Srpski rezultat rata 90-ih je, više od 30.000 Srba je ubijeno, više od 250.000 raseljeno, oduzeto Kosovo i vađeni organi u Žutoj kući, stavljena etiketa genocidnog naroda, nema ni kapi mora već se svake godine nose milijarde susjedima.... sve to namesto Velike Srbije i vekovnog srpakog mora. Šta na to reći, nego, fala Ti Bože pravde, ima Te i pravedan Si... Turistička analiza u Hrvatskoj 2019g je pokazala da Srbi svake sezone donesu Hrvatima jedva 800 milona evra, od 12-13 milijardi koliko zarade u turizmu. To je skoro ništa, zbog četničke propagande širenja mržnje.... za Srbe je to puno, zamislite da to ostane svake godine u Srbiji? Ali šta da se nije ratovalo i da svi Srbi sada idu tamo bratski na more, ko i Slovenci?

+18 -57

2 Одговора

Kmee

30.07.2023 12:22

Kad te neko siluje grebeš i otimaš se a ne misliš na pare!

+13 -1

0 Одговора

Rasa

31.07.2023 12:03

Cuj Srbi donesu 800mE!? To ustase iz Srbije donesz vama, a cinjenicno da ste fasisticka drzava a Srbija Partizanska..ku..c cedina!

+0 -0

1 Одговор

Septimus

02.08.2023 06:28

Srbija je septička jama evrope

+2 -3

0 Одговора

More

29.07.2023 22:22

Hrvatski ministar reče da je do sada odobreno Srbima preko 19.000 radnih dozvola za "uslužne djelatnosti", Hrvatska je za Srbe postala ono šta je Nemačka za Hrvate!

+21 -66

2 Одговора

Tradicija

30.07.2023 10:50

Nista čudno.Uvek je tako i do sada i bilo,ili su nas ubijali ili eksploatisali.Kupovali su od Srba kao i Slovenci masovno, sve POLUPROIZVODE iz Vojvodine ,pšenicu ,meso ,mleko i drugo, po najnižoj ceni, pa su nam onda od te iste robe , u svojim prodavnicama u Srbiji prodavali i dalje prodaju ,gotove proizvode ,brašno, hleb ,mlečne preradjevine,sir,pavlaku, mesne preradjevine, po trostruko većoj ceni.

+45 -4

0 Одговора

Miko

30.07.2023 15:09

NEmacka i Hrvati imaju odnost kao gospodar i sluga..... U stvari, Hrvati su bili sluga svakome u poslednjih 900 godina.... Madjarima, Turcima, Austrijancima, Italijanima, cak Francuzima kratko vreme...i onda su dosli Srbi 1918, i ponudili bratsku ruku..... Ali kako ces slugi bratsku ruku, to ih je jos vise uvredilo, i posle su otvorili 18 koncentracionih logora da kolju zene i decu tokom ww2 u nacistickoj genocidnoj Hrvatskoj, pa ponovili 1990ih opet podrzani Vatikanom i Nemackom.

+29 -5

2 Одговора

Mili

30.07.2023 15:47

Nemački ministar je prošle godine izjavio da Hrvati u Nemačkoj imaju 317 firmi samo u građevini, zapošljavaju sluge Srbe i Bošnjake i Makedonce.... vidiš, nema tebi utehe od 95g i neće je biti dok si živ? Hrvati nikada nisu bili sluge nikome, niti su ikada bili pokoroni, a 800g su živeli u miru sa braćom katolicima i posle morli d kolju svoju južnoslovensku popravislavljenu braću, koja je nahuškana htela da širi to vizantijsko i satanističko pravoslavno zlo preko njihove Lepe katoličke... šta ti tu nije jsno?

+4 -19

1 Одговор

Мили

30.07.2023 17:31

Хрвати су увек биле слуге !!

+15 -1

0 Одговора

Filip

30.07.2023 16:46

Ti si prespavao razdoblje 500 godina pod turcima kada ste kao "servi" služili otomanskom carstvu, koji je vodio svo vreme ratove za osvajanje EU do Balkanskih ratova kao uvod u I svjetski rat nakon koga ste se uz pomoč Francuza i britanaca konačno riješili turskog jarma. A naša brača Hrvati su bili proglašeni od pape Lava X za predziđe krščanstva u pismu Hrvatskom banu Petru Berislaviću iz 1519 " Antemurales Christianitatis", jer su svo vrijeme bili prvi na udaru od turaka. A kada ste 1918 dobili mandat, da uredite državnu zajednicu za sve narode na prostoru države SHS i kraljevine Srbije na principima francuske revolucije, Liberte, Egalite e Fraternite, vi ste to prevarom izigrali i doveli srpsku dinastiju na vlast uz pomoć vojske i žandarmerije. Tada ste učinili prva zvijerstva protiv Hrvata tzv. Prosinačke žrtve 1918 u Zagrebu kada ste na nenaoružane prosvjednike protiv novonastale oktroirane vlasti pucali 5.12.1918 i pokrenuli taj rat za unitarnom državom...A još veći pokolj ste napravili u Crnoj Gori kada ste kralja Nikolu i njegov aparat na prevaru i podmuklo posmicali i protjerali, premda je Kraljevina Crna Gora puno prije od vas bila priznata Berlinskim kongresom 1878 godine...Dakle za zaključak : Spiralu zla na ovim našim prostorima su započele srbijanske "Načrtanije" još 1844 kao tajni dokument i stvarno zlo kada su kao dio pobjednika došli okupirati sve Zemlje koje su bile u okviru Austro-Ugarske plus Crnu Goru i sa puškom i bajonetom uspostavljati novi nedemokratski režim....SAPIENTI SAT!

+3 -17

0 Одговора

Pravoslavni trougao

30.07.2023 10:34

Za razliku od nesposobne Srbije 90ih, Rusija je vratila sve svoje u Ukrajini, gde god žive Rusi u Ukrajini to je sada rusko i skoro celo vekovno rusko more i obala do Odese! Ova ukrajinska agresija na te delove nema učinka! Rat je gotov, samo da se to stavi crno na belo, da ljudi više ne ginu i posle neka Ukrajina ide u EU i NATO... Kalinjingrad i Baltičko more je rusko i rešeno je još posle Drugog svetskog rata, a sada su Krim i Crno more isto ruski, a ostao je još Karlobg i bratsko Jadransko more da bude rusko! Zato jer su oni najpošteniji i najantifašističkiji i najmoćniji Sloveni, naša braća i pravoslavci i zaštitnici... Kalinjingrad (Baltička flota). Karlobag (Jadranska flota). Krim (Crnomorska flota).

+34 -9

2 Одговора

buki

30.07.2023 11:55

Sve ste Vi to lepo smislili, ali kada bi zaista Rusi osvojili Balkan, pre bi im se Hrvati uvukli u dupe nego što bi mi Srbi stigli da trepnemo. Ustaše funkcionišu tako što se prišljamče uz trenutno najjaču silu, pod čijim okriljem mogu da čine gnusne zločine. Tako su se 1918 uvukli u guzu Srbima, 1941 Nemcima, 1945 Englezima koji su im instalirali Broza, 1990 Natou (SAD), pa zašto mislite da ne bi i Rusima? Već pripremaju teren tako što im je predsednik vlade proamerički nastrojen, a predsednik države proruski, pa ko god da pobedi oni imaju prolaz.

+48 -8

1 Одговор

Mili

30.07.2023 12:06

Buki, zaboravljaš ono najbitnije od svega, ustaše i Hrvati nisu isto. Ustaša nema od 45g, a Hrvati su na svojoj zemlji i sa cvećem dočekuju one koji im priznaju zemlju, a nožem i metkom one koji je ruše, logična stvar, šta ti tu nije jasno? Rusi su 45g pobili ustaše sa komunistima i 95g naoružali Hrvatsku da se brani, uvek pravedni Rusi. Sve dok im nije došao ovaj kagebejevski mitoman i bolesnik Putn...

+7 -42

3 Одговора

Ljubica

30.07.2023 12:41

A i Vi zaboravljate da na toj zemlji nisu samo Hrvati živeli i da ste na nož dočekivali i one koji su na toj istoj zemlji rodjeni i nije istina da nemate ustaša, jer i dalje veličate i njihova zlodela i slogane.Pravite se blesavi, kao da su svi Srbi koje ste poklali i pobili došli iz Srbije, a ne živeli na tim prostorima.

+44 -5

3 Одговора

Mili

30.07.2023 13:02

Ljubica, evo i sada u Hrvatskoj živi oko 110.000 Srba, zato jer njima niko nije 91g ustao nahuškan od strane četnika i SPC da ubija svoje susjede u kući do svoje? Šta ti tu nije jasno?

+7 -44

3 Одговора

Ljubica

30.07.2023 13:32

Dobro ja znam kako Srbi danas kod vas žive, jer imam još rodbine i prijatelja koji su tamo ostali.Strepe svaki put kad im deca uveče izadju, da neki pijani mamlaz ne nasrne na njih. Redovno osvanu natpisi Srbe na vrbe ili ubi Srbina, divota od života .

+39 -8

1 Одговор

Mili

30.07.2023 14:35

Tako je, ovi u Vukovaru po Borom selu žive sa spuštenim roletama na prozorima, u mraku i svom jadu i bedi u glavi... ali to su oni koji su se vratili jer im je Tuđman dao amnestiju, ovi ciji su članovi porodice ubijali, i to ti dobro znaš? Ovi Srbi, ko moja porodica, žive u miru jer se nisu ogrešili o Hrvatskoj jer nisu dozvolili da im četnici i spc isperu mozak 91g? Šta ti tu nije jasno?

+9 -34

1 Одговор

Ljubica

30.07.2023 15:01

Nemoj iznositi laži,jer napadaju i decu koja su posle rata rodjena.Meni je sve jasno još od kad mi je baka pričala, kako su mi dedu zaklale u Glini ustaše.

+32 -6

1 Одговор

Mili

30.07.2023 15:13

Ustaše nisu klale sve Srbe, nego samo one koje su morali, one koji su se digli da ruše hrvatsku katoličku državu i Pavelićevu HPC jer bi sa njom SPC izgubila milione. Branitelji isto tako, nisu ubijali sve Srbe, nego samo one koje su morli, one koji su stvarali Veliku Srbiju i izbijali na hrvatsko more... Šta ti tu nije jasno?

+5 -22

3 Одговора

Ljubica

30.07.2023 16:07

Moj deda je bio miran čovek, živeo na selu sa svojom porodicom i bavio se poljoprivredom, prevaren je i zajedno sa ostalim iz okolnih sela( koja su bila sa srpskim življem ) pokuplje i na kamionima transportovan, a posle toga su svi poklani. Objasni mi ti tako pametan zbog čega je on to morao biti zaklan ? Da čujem ???

+21 -3

0 Одговора

Ljubica

30.07.2023 16:16

Ne mogu da verujem da mi ideš pravdati ustaško klanje i još me pitaš šta mi nije jasno. Nije mi jasno da postoje takvi kao ti, koji bi me sutra zaklali, jer neću pristati da budem u Pavelićevoj tvorevini kao što je HPC.

+22 -3

2 Одговора

tito

30.07.2023 16:53

Nitko nije klao vise od vas. Dok nije dosao jedan hrvat i to bravar da vas sredi.

+1 -20

0 Одговора

Mili

30.07.2023 17:05

Ukrajinci su 2010g najavili autokefalnost i počeli sa njom 2013g pa im je Putin uze Krim....vidiš koliko je to pravoslavno satanističko zlo koje je počelo još 1054g kad je odvojilo Isusov Crkvu i dan danas se međusobno deli i autokefiše? Nije to Pavelić izmislil, on je samo svojim Srbima u NDH davao HPC da ih odvoji od huškanja u Beogradu, ovako kako se sada Zelenski odvaja i Ukrajince od hušknja u Moskvi... ŠTA TI TU NIJE JASNO?

+2 -15

2 Одговора

Ljubica

30.07.2023 19:02

Pazi svi ti ljudi koji su u Glini poklani su odvedeni na prevaru, na tzv pokrst i sigurno nije bilo razloga da ih ustaške horde divljaka kolju i pale u crkvi, ako ti je to u redu, onda bi trebao zaista otići psihijatru i malo popričati sa njim. Baš zbog svega toga mene sigurno neće niko pokrštavati, niti ćeš me ti ili bilo ko drugi ubediti da je klanje opravdano, ako ga činiš za Vatikan.Uživaj tu gde jesi, a meni i svima koji to želimo ostavi pravo da sami izaberemo, gde ćemo biti vernici.

+18 -2

0 Одговора

HA HA DOBAR SI Mili

31.07.2023 08:44

SAMO TI UZIVAJ SA SVOJIM USTASAMA. A to sto si uporedio Zelenskog sa Pavelicem, to ti je jedina istina. Zelenko je strazio kefalnost, jer su idiota nahuskali nacist, a cilj je bio dovodjenje NATO-a na Krim, koji je otet od Rusije 1954. godine, kad je ondasnji generalni sekretar SSSR Nikita Hruscev dao na poklon svome kompanjonu Berznjevu. Nisu rusi ludi da poveruju u dobronamere ukro-nacista i njihova klovna, koji place po svetu i sakuplja milijarde, da bi se obezbedio kad dodje vreme za bezaniju.

+9 -1

0 Одговора

Serbian lion

30.07.2023 17:45

Branitelji,pre bih rekao progonitelji rođaka ,komsija,žena i dece.Pijana i razularena banda neradnika, koja se danas danji ponosi pogonom,i tzv.uspehom,zasnovanim na svojim nedelima. Da vam fasisticka EU,nije udelila malo para,za vaše braniteljske penzije pocrkali bi gladni....

+6 -2

2 Одговора

Mili

30.07.2023 18:33

Zapali jednu sveću Tuđmanu za dušu, zato šta je sprečio Branitelje da "pročešljaju" sve one srpske koline 95g ili šta nije naredio da okončaju ko oni na Blajburgu, a trebao je jer bi mi sada imali mir i samo sećanje na te kolateralne žrtve bez slika egzedusa...zar ne? Branitelji ti imaju prosečnu penziju 690 evra, veću od tvoje prosečne plate neto, Gotovina ima 1400 evra, a Evropa ne daje za penzije biseru, alo? Gladuju tvoji poraženi i zaboravljeni genocidni borci, to ne napisa?

+2 -13

0 Одговора

Mirko

02.08.2023 05:00

Eto ja imam braniteljsku penziju sa činom narednika i to jako jako dobru a rado ih je uplovio da je zamj3nim za jednim danom kao što je bilo u bljesku. Ja sa svojom penzijom i putovnicom mogu do Njemačke i nazad kroz EU i shengen za minutu i dobro se i najest i kako kažeš i napit a tvoji su ili u hagu (vašem glavnom gradu) ili truju u kuči od tuge a sa vas vašim pasošem možete samo svoje dupe obisati za drugo ništa i ne vrjedi

+2 -3

0 Одговора

buki

30.07.2023 13:41

Sve izgleda jednostavno kad neko poput tebe tako masno laže. Znaš dobro da ne možeš navesti ime nijednog Srbina koji je krenuo ubiti komšiju Hrvata, ali te to neće sprečiti da u momentu izmisliš i navedeš bar 10. EMPATIJA, SAVEST, MORAL, ISTINA, PRAVDA, da li su u Hrvatskoj zabranjene ili ste ih se dobrovoljno odrekli?

+24 -4

0 Одговора

Ljubica

30.07.2023 14:06

Prestanite stalno iznositi laži o SPC,jer najveći deo Srba koji su tada živeli na prostorima današnje Hrvatske nije ni posećivao crkve, osim na Uskrs, Božić i kad su Slave bile.Kad je Račan predao svoje glasove HDZ- u,videli smo šta nam spremate.

+32 -5

1 Одговор

Miko

30.07.2023 15:11

hrvati moraju da lazu i izmisljaju istoriju, jer ono monstruozno sto nose u svojoj istoriji je tako bljutavo i odvratno i neljudski.....Zato izmisljaju "zlu SPC", iako niko nije ubijao katolicke svestenike, no su srpske popove i monahe zive paplili, klali, kopali zivima oci.....a isto radili i sa srpskom decom i zenama. Hrvatska posla, i vecito laganje, slugeranjska posla.....

+14 -4

1 Одговор

Mili

30.07.2023 15:52

Ma i nisi ti kriv, ceo zivot te truju sa lažima. Samo u Istri su komunisti i četnici ubili preko 600 sveštenika i časnih sestara i to ti u Srbiji nisi nikad ni čuo. Gle šta su radili Stepincu jer nije odvojio i autokefisao Hrvate od pape, onako ko Sava Srbe... čitaj malo i drugu stranu, a ne samo svoju koja te laže.

+4 -16

1 Одговор

Ljubica

30.07.2023 17:43

Ti ćeš verovatno sad da nas edukuješ i da nam objasniš, kako su sva počinjena zlodela za vreme NDH u stvari počinili Srbi, a ne Hrvati.Ko li je tebe zatrovao, pa ideš i ustaško klanje pravdati ?

+15 -2

1 Одговор

Mili

30.07.2023 18:27

Ne postoji zločin kad braniš svoju zemlju jer mora da je odbraniš kako god znaš i umeš, a zločin je samo kad napadaš i ubijaš i otimaš tuđu zemlju.... Šta ti tu nije jasno?

+2 -14

1 Одговор

Ljubica

30.07.2023 20:15

Nije bila samo vaša ni ‘41, ni ‘91,jer da je bilo tako ne biste mogli pobiti i proterati toliki broj Srba, pa se sad time hvaliti.

+12 -1

0 Одговора

Monte

30.07.2023 13:14

Ceo svet zna da je u WW2 genocid bio nad Jevrejima i Romima, a ne i nad Srbim! Srbe nije Hitler proganjao, a u Jasenovcu ih ubilo huškanje SPC, da se ne stvori HPC, tako da ih uvek mogu huškati iz Beograda, po potrebi! Baš kako su to opet uradili i 91g. A možete li zamisliti u kakvom bi miru živeli Srbi, da su samo poslušali Pavelića 41g i da su u Hrvatskoj prihvatili svoju HPC, da nije morao da ih ubija? Evropska analiza gena je pokazala da Srbija ima 33% južnoslovesnkog gena, svi oni mogu da se izjasne ko Hrvati, to je hrvatski gen, oni iga imaju u najveći odsto u Evropi. Ta je analiza uništila sve srpske laži... SRBI U HRVATSKOJ MASOVNO MENJAJU IME I VERU: Hrvati se raduju što nas je sve manje, preko 30.000 Srba se na popisu izjasnilo da su Hrvati-pravoslavci!

+6 -21

2 Одговора

Ljubica

30.07.2023 14:26

Ustaše su i srpske bebe bacale i dočekivale na bajonete i noževe, ko je njih mogao da huška ? Osim toga u Glini su pobijeni oni koji su čak imali nameru da se pokrste, tako da SPC sigurno nije bila pokretač ustaške klice zla.U Jasenovcu je naviše Srba stradalo, više od Jevreja i Roma, jer ih je i više živelo na tim prostorima. To što vašoj političkoj agendi odgovara da to negirate, ne znači i da je to istina.

+37 -5

0 Одговора

Ljubica

30.07.2023 14:38

Nema šta Beograd da nekog huška,ni jedan normalan Srbin vam neće u HPC, to je tekovina Ante Pavelića i ko god na to pristane za mene nije Srbin.Većini nas je poubijan veliki broj familije, a vreme kad smo ćutali o tom je prošlo.

+31 -5

0 Одговора

Sveti Američki Gugl

30.07.2023 14:53

Brojke od Međunarodne komisije koja je brojala žrtve, nalaze se u Memorijalnom centru Jasenovac, gde su i kosti žrtava. Te brojke su i u hrvatskim udžbenicima i sve hrvatske škole vode decu u taj centar i u muzeje Oluje, a ne da lažu ili negiraju... JUSP Jasenovac ENG List of individual victims

+5 -7

0 Одговора

buki

30.07.2023 13:16

@Mili, znaš ti dobro da je Broz Ustašama samo ono U zamenio petokrakom i da se njihova vladavina nastavila sve do 90-ih, kada su konačno uz pomoć Natoa pobili i proterali Srbe sa cele teritorije koju im je Broz poklonio. Streljanje 3-4 Ustaše je bilo samo da se Srbima zamažu oči. Svako onaj ko je od '45-'90 posetio Hrvatsku je mogao osetiti taj ustašku duh širom vaše lijepe, a to što danas par muzičara (rokera), nije zadojeno ustaštvom nije ni vredno pominjanja. Na ''bratskim susretima'' 80-ih sam imala priliku da se uverim kako deca u Hrvatskoj još na noši nauče da mrze Srbe, pre nego što i nauče da kažu mama, tata.

+23 -4

0 Одговора

Josko.

30.07.2023 16:32

Nema ni 10% hrvata što nisu ustaše.

+10 -3

0 Одговора

Realno

30.07.2023 16:08

I šta je bilo kada si se probudio

+2 -5

0 Одговора

Net

29.07.2023 21:28

REKORDAN RAST PLAĆA: Svaki drugi zaposleni u Hrvatskoj ima plaću veću od 1000 eura.

+10 -69

3 Одговора

Vule

29.07.2023 22:04

Dzaba VAM pare.Nemoze te nikad novcem kupiti one vrednosti koje Srbi imaju,a vi nemate.

+71 -9

1 Одговор

Mili

30.07.2023 17:10

Ma ti se šališ? Koje to vrednosti Srbi imaju? Prodana vera sa Savom, za večeru na Tri mora, Vizantiji? Kazna od Boga na robovanje 500g i da su Srbi postali još gori, namesto da se preobrate? Nebeska Srbija gore ili Velika Srbija dole ili vekovno srpako more? Etiketa genocidnog naroda, koja se nikad neće maknuti, dokle god Srbi postoje? Čista mržnja i laži i samo laži, od Crkve, politike, škole, udžbenika, medija, interneta.... koje vrednosti? Ajde napiši, ko Boga te molim?

+2 -11

0 Одговора

PARE

29.07.2023 22:20

Evro sa Teslinim likom već radi svoje, Smiljani i Gospić i Memorijalni centar N. T. imaju 30% više turista nego prošle godine! Srpska banka i četnici se odmah žalili Evropskoj banci i Komisiji, a oni im postavili samo jedno pitanje: Kako to mislite da Hrvati svojataju svog građanina iz svojih Smiljana? Pa vi ga ovde svojatate... tu je bio kraj priče, od tada više ni reči iz Srbije, a Tesla je na hrvatskom evru ko hrvatski velikan.

+13 -75

3 Одговора

Mija Pećanac

30.07.2023 08:44

Kada je Srbin Tesla živeo u Smiljanima Hrvatska nije ni postojala to je bila Austrougarska .Ko se kiti tuđim perjem znači da nema svoje .

+79 -8

1 Одговор

Borna

30.07.2023 10:35

Onda nije postojala niti Srbija u Otomanskom carstvu, a znamo da nije tako, bila je okupirana provincija do 1830., tada sporazumom postaje vazalna kneževina u Otomanskom carstvu, u tom svojstvu će biti 36 godina, priznanje će čekati još 12 godina. Hrvatska je također bila vazalna zemlja u Austrougarskoj, također sporazumom, nakon izgubljene bitke na Gvozdu.

+8 -22

2 Одговора

Krajimamen

30.07.2023 11:21

Srbin, Austrougarskog drzavljanstva, kasnije i SAD. Dodirne tacke sa NDH nema sve do momenta kad ista krece sa svojim ``povijesnim pravljenjem logora za dijecu``. Stavite Antu Pavelica ili Luburica. To su VASI.

+36 -5

0 Одговора

buki

30.07.2023 12:02

Ali je zato Srbija postojala i 1.189, znatno pre okupacije Osmanlija, a Hrvatska se pominje tek 90-ih, kada im je Nato omogućio da proteraju Srbe i dobiju državnost okupanu u zločinu i krvi srpskih civila.

+30 -4

1 Одговор

Istorija

30.07.2023 13:09

Hrvatska je nastala 925g sa krljem Tomislavim, a Srbija tek 1217g sa kraljem Stefanom. Hrvati su bili u katoličkoj zajednici Austrougarskoj sa još 6 država, a Srbi su robovali 500g pod Turcima sa svim pravoslavcima na jugu Evrope! Šta ti tu nije jasno?

+6 -20

2 Одговора

buki

30.07.2023 15:02

Nije mi jasno šta je to hrvatsko nastalo 925 godine, pekara, pivara ili neka konjušnica, pošto je hrvatska država, priznata od bilo koga, nastala tek posle ratova 90-ih?

+14 -5

1 Одговор

Istorija

30.07.2023 15:18

Ta ti je Hrvatska sa Tomislavom 928g očistila osvajače Bugara iz Bosne i Srbije pa je Tomslav vladao od Jadrana do granice sa Bugarskom i od Mađarske do Makedonije i posle se desilo zlo cepanja Crkve pa šizma.... ti tu istoriju ne smeš učit.

+4 -7

0 Одговора

Amarcord

30.07.2023 15:27

Закуните се на гробу тог краља или било ког другог! Ух, има проблем! Не знате где су! А ако погледате "чињенице" видећете да нема ни једног валидног доказа о постојању тих " хрватских краљева" . Е да постоји део неког црквеног рељефа у који се ваши историчари "присежу" "да је сигурно био део улазних врата двора краља Томислава" и ништа друго и ништа више ...

+13 -3

0 Одговора

Ruben

30.07.2023 10:13

Pa radi se o nadrealizmu podrepnih muha hematogaza: Iskoreniti porodicu Tesla zverskim masovnim ubistvima - najcesce kamom i maljem i najcesce u crkvama - a posle uzeti lik jednog od njih - koji se usput receno uvek deklarisao kao Srbin - i staviti ga na kovanicu ; to samo vi mozete i niko drugi na kugli zemaljskoj.

+30 -6

0 Одговора

@Pare

30.07.2023 10:31

Gde je 80-tak Teslinih rodjaka koje su sutase odvele iz Smiljana? Ti se ponosis na reci evropske komisije, naslednice treceg rajha, a tu je i NATO (naslednik WM) koji vam je dao drzavu, isto kao i sipratima. VI IMATE NACISTICKE GENE, NI 100 SREDOZEMNIH MORA VAS NE MOZE OPRAT. Isti ste kao i vasa braca, koji danas placu po svetu i sakupljaju oruzje, jer im rusi smetaju, kao sto su i vama smetali srbi, jer ne zele u nacisticku ujdumu. BOK UJKANE!

+39 -6

1 Одговор

soko

30.07.2023 11:20

nema vecega genocida nego sto ga vi napraviste po bivsoj Yu

+9 -15

1 Одговор

buki

30.07.2023 12:11

Ta bivša Yu je tebi omogućila državnost, a Srbe razbila na izmišljene republike iz koji ih je IV Rajh proterao 90-ih. Tako vam je ostalo sve ono što je pripadalo ubijenim i proteranim Srbima. Znaš ti to dobro, ali nemaš obraza ni trunke morala, kad možeš da napišeš ovakvu bljuvotinu.

+23 -6

1 Одговор

soko

30.07.2023 16:51

Jeste buki, u pravu si ,uvijek vi ugrozeni. Ali samo vi, u bilo kojoj drzavi. Koliko vas ono ima u Austriji, sta tamo ne pravite republiku. A znamo kako se volite, ali jbg eurici su bitniji. Nije li tako.

+1 -4

0 Одговора

Sorab

30.07.2023 02:03

@Net/ Наукчили смо ми на вечну муку и ово сад мало кад је добро чудно нам је. Нама је морал изспред 'плаћа' ма колико да су нам оне битне морал и људскост је у темељу насшем, ма како то изгледало некима (а и нама самима) чудно - генетика је у питању! Плате су на неком трећем или већ којем месту. Зато нас васше хвалусање о плаћама ни најмање не дотикче, можете имати и 5 и 10 хиљада (тисућа) васше је, нама је свеједно.

+43 -6

2 Одговора

Ljubica

30.07.2023 12:00

Bravo !

+19 -4

0 Одговора

EU

30.07.2023 12:08

Da li je ovako nešto moguće i u Srbiji? Hrvatima se od ulaska u EU izvoz povećao za neverovatnih 128%. Evo, minimalna plata im porasla za još 100 E i sada je 650 E skoro koliko srpska prosečna u neto, a imaju i zakon po kojem je krivično delo isplatiti je manje od toga. Prosečna neto plata im je 1200 evra, a Slovenci im još malo beže, njima je 1350 evra. Savo Štrbac reče na TV da prima dve penzije, zato jer je 15g radio u Hrvatskoj i 16g u Srbiji, a hrvatska penzija mu je čak tri puta veća.

+7 -12

0 Одговора

Medi

30.07.2023 10:26

Kevin Spejsi posle oslobođenja na sudu za gnjusne i izmišljene optužbe, poput Ante Gotovine, dolazi u Hrvatsku. Talibani u Avganistanu zabranjuju hrvatsku kravatu, zato jer je to hrišćanski-nevernički izum koji ih, iz nekog razloga, podseća na KRST. A eto, Srbima nije ni palo na pamate da zabrane taj katoličko-ustaški simbol, čak ga i Šešelj i Vučić nose? Godina dana od otvaranja Pelješkog mosta, prešlo ga čak 2,3 miliona vozila i nije bilo niti jedne nesreće i zbog dobrih vetrobrana može se voziti pod udarima bure. Evropa iz fondova daje 1,5 milijardi evra Hrvatskoj za razvoj i unapređenje turizma, zamislite.

+7 -17

2 Одговора

buki

30.07.2023 12:14

A zamislite vi šta će biti kad se EU raspadne, kome ćete se onda uvući u dupe?

+19 -5

4 Одговора

Monte

30.07.2023 13:12

Šta misliš šta će se Srbima desit tada? Šta će im uradit svi u okruženju i katolici i muslimani i dobar deo prvoslavaca?

+5 -19

1 Одговор

buki

30.07.2023 13:50

Ništa @Monte što nam već niste radili u prošlosti. Zato i pišemo sve ovo kako bi našoj deci otvorili oči, da ne budu naivni i nikad vam ne okreću leđa. Moraju biti svesni vaše monstruoznosti koja se genetski prenosi i znati da vi ne štedite ni bebe u stomaku. Da slučajno ne poveruju u EU bajke i ne pomisle kako ste od zlikovaca postali ljudi.

+23 -5

0 Одговора

Realno

30.07.2023 16:22

Nećemo se sigurno uvući rusima kao srbi evropa živi vječno unatoč vašim željama

+3 -5

0 Одговора

lega

31.07.2023 09:13

Prije raspada EU od vas nece ostati kamen na kamenu.

+0 -2

0 Одговора

Zoki

02.08.2023 05:02

možda tvojoj materi

+1 -1

0 Одговора

@Medi Medo

30.07.2023 19:06

KAD BI TI ZNAO KAKO JE NASTALA KRAVATA, I KO JE IZUMIO, mislim da bi ti podvio rep i zavezao labrnju.

+4 -1

0 Одговора

Sveti Američki Gugl

30.07.2023 17:23

Internet je fenomenalna stvar, inače kako bi mi saznali to da su se Hrvati razoružali pre rata, a ne da su ga pokrenuli? Razoružali ih njihovi komunisti, predvođeni Ivicom Račnom, sa pričom kako idu na miran i demokratski referendum, prema Ustavu Jugoslavije...Razoružanje Teritorijalne obrane SR Hrvatske 23.5.1990-wikipedia Oduzeto sve oružje Teritorijalne obrane Hrvatske-youtube HRVATSKA SRAMOTA! Odbacili svoju kunu koja im je i na zastavi!

+3 -2

0 Одговора

Вук

29.07.2023 15:15

глупост. Али не и за наше другосрбијанере, који од тога згрћу лову. Али, и над кадијом има Кадија.

+19 -42

0 Одговора

Srpski Vuk

29.07.2023 15:37

U pravu je covek. Nikada vise nista sa hrvatima.

+135 -8

1 Одговор

Dane

29.07.2023 20:57

Pitanje je samo, dokle ce Srbi biti naivni.Postoji li zaista neki očekivani vremenski period u kojem bi Srbi mogli verovati Hrvatima. Oni su nebrojeno puta u poslednjih 100 godina svojim nedelima,potrošili sva čekanja, sva nadanja i sva poverenja i da je uzaludno i dalje ziviti u iluziji.

+84 -8

1 Одговор

Obraz

30.07.2023 12:47

Kakve istorijske tragedije,genocide,stratišta, masovna stradanja,klanja i ubijanja i progone je Hrvatska učinila Srbima u poslednjih 100 god, bolje je da ćutite za sva vremena. Nismo osvetnici ,ali kad bi smo vam vraćali ne bi vas bilo..

+19 -9

1 Одговор

Ljubica

30.07.2023 13:44

Hoćete stratišta, izvolite : Jasenovac, Glina, Blagaj,Vojisnica,Veljun, Petrova Gora itd…

+29 -5

0 Одговора

Komsiska ljubav

29.07.2023 16:05

NE trebaju nikakvi zidovi.Balkanska ratnicka plemena su ,u svojim torovima ,davno napravili trajne zidove mrznje.

+16 -55

2 Одговора

Vera

30.07.2023 11:46

Definicija Srbina: Prevareni i obamnjeni i zatrovani Hrvat, kojeg su Vizantija i Sava odvojili od Pape i braće Hrvata kad se Crkva cepala i popravoslavili ga. Onda ih Bog, toliko pravoslavne, kaznio sa 500g ropstva i Vizantiju pretvorio u muslimansku Tursku! A celo to vreme brat Srbin se punio sa mržnjom prema braći Hrvatima, zato jer su ostali i dalje katolici sa Papom i Gospom, a zato i ostali nepokoreni! A posle ropstva i on krenuo na tu svoju braću i od njih napravio ubice i koljače, da se od njega brane dok sa tim Vizantijskim krivoslavnim zlom izbija na vekovno hrvatsko i katoličko more, a šta katolička braća sprečiše i 40ih sa Ustašama i 90ih sa Braniteljima... "Srbi su otkinuti dio hrvatskog katoličkog stabla, njima je svetac Sava koji ih odvajo od Pape, a Hrvatima je svetac Stepinac koji je i život dao samo da to ne uradi". Reče Isus, Petru: Ti si Petar stena na kojoj ću izgraditi Crkvu svoju, da je ni vrata paklena neće nadvladati… Zato su Osmanlije tu Vizantiju, koja je podelila Isusovu Crkvu u 11veku, ne samo nadvladale nego i izbrisale sa lica zemlje, koju pretvoriše u muslimansku Tursku i tako dokazaše da nije Njegova. Rimski papa je od priznanja Hrišćanstva i prvog pape Siricija 385g nenadvladiv! Islam je spas od tog vizantijskog i harlotskog i krivoslavnog zla, jer mira je na Balaknu bilo samo tih 500g dok su oni to zlo držali u ropstvu da miruje, a posle njih je pokrenulo sve Balkanske i Svetske ratove i genocide da se širi. Neki katolički fratri su pisali u 16 veku, dok je cela južna-pravoslavna Evropa bila u ropstvu, da su Osmanlije samo "Mač Božji", koji je očistio "Bizantsko zlo" sa ovoga sveta. Neće na Balkanu biti mira, sve dok ne dođe sultan Erdogan sa vojskom, da dignu minarete na Savin hram u Beogradu? Oni će rešit i Rusiju, to im je dužnost od Boga.

+6 -36

4 Одговора

buki

30.07.2023 12:22

Ne znam da li ste od Srba ukrali i LAZU LAZAREVIĆA, ali za Vas na klinici u Beogradu koja nosi njegovo ime, će uvek biti obezbeđeno mesto, jer mi lečimo sve, kako Šiptare tako i Ustaše.

+22 -4

1 Одговор

Ljubica

30.07.2023 14:18

Tekst koji je ta “Vera” poslala se na ovom sajtu već mesecima u nazad stalno plasira.

+16 -2

0 Одговора

Gepard

30.07.2023 13:08

Vera sanja dubokim snom.Vera ti dve priče odjednom pričaš.Bilo bi dobro da pročitaš šta si napisala,možda pronađeš laži i izmišljotine koje si napisala.Dopuštam mogućnost da ti je neko suflirao za te tvoje nebuloze a u tom slučaju ste bar dvoje koji nemaju veze sa istorijom,posebno na Balkanu i o Srbima i o Hrvatima.

+11 -3

1 Одговор

Vera

30.07.2023 13:24

Ja da nađem laži, koje sam napisala? E, ovo prvi put vidim hahahaha... ajde mi ti napiši šta je u mojem komentaru laž, tako da znam, a? A evo ti još da malo razmisliš, potrudi se? ...Isus: Ja sam put, ISTINA i život, sotona je lažac, on je otac svih laži... Dobrica: Laž je u samom biću Srbina, laž je srpaki državni interes... Harlot - odvojena crkva, ku**a, bludnica, odvojila da obmanjuje narod i da sa njim dočeka antihrista... Svi smo se mi pokrstili u 7-8 veku iz slovenskog višebožja sa Perunom, u tada jedino Hrišćanstvo, koje je vodio i danas ga vodi Rimski papa! Znamo ko je posle Šizme u 11veku prodao veru za večeru (Srbija na Tri mora) i odvojilo se od braće i pape i popravoslavio se sa Savom i Vizantijom, a onda ih je Bog toliko pravoslavne kaznio sa 500g ropstva, a tu Vizantiju je predao muslimanima. Rimski Papa kruniše prvog srpskog kralja 1217g da zadrži Srbe, a Sava huška i obrće narod po nalogu Vizantije, koja odmah 1219g autokefiše SPC. Nije Sava svetac, on je vizantijski huškač i delitelj, šizmatik i sluga sotone i to zna svaki Srbin.

+5 -17

0 Одговора

Talaj

30.07.2023 13:45

Vera, iz koje si ti ludnice pobegla?

+17 -5

0 Одговора

Amarcord

30.07.2023 15:20

А јел то било одмах пошто "су Хрвати стигли из Перзије" или можда после? Закуните се да је то тако на гробу неког "хрватског краља" ако знате и за једног где је сахрањен ...

+11 -2

1 Одговор

Mili

30.07.2023 16:05

Dolazak Hrvata iz Irana je ustaška propaganda, a da ti toga nisi ni svestan! Pa smislili su je da lakše kolju Srbe-četnike, govorili su da su Hrvati drevni narod iz Irana i zemlje neke Harahvatije i Horzija, ma radili su čak i poštanske markice o tlme koje lako nađeš na nezu ako malo bolje potražiš.... da tako lakše kolju južnoslovensku popravoslvljenu braću Srbe, govorećci da je to grčko-istočna stoka i da ih treba klati ko stoku... Stepinac u pismu papi piše: Sveti oče, ovde ratuje istočna šizma protiv nas katolika.... Bio je to verski rat? Analiza gena je pokazala da u Hrvatskoj nem ni 0,2% Iranskog gena.

+5 -1

0 Одговора

Fajnal Kauntdavn

31.07.2023 16:47

Još 5 dana do slavlja 28 godišnice Oluje.

+3 -3

1 Одговор

Mirko

02.08.2023 05:08

BRAVO...Jedva čekam...Torta od traktrora je spremna sa 28 sviječa jos treba samo da jedna trofazna zaželi želju i duboko zaduva

+2 -1

0 Одговора

Motte

29.07.2023 17:00

@ Srpski Vuk:Nama treba da se pokrijemo zvonom posto inace nijedam komsija nije dobar.Mi bi da budemo dobri ali nam oni nedaju,stalno nas diraju i napadaju.

+20 -87

3 Одговора

Dane

29.07.2023 17:51

E, moj Motte.Zbog tako dobrih komšija Srbi su najveći stradalnički narod na Balkanskom poluostrvu.

+97 -8

1 Одговор

Slobodan3

30.07.2023 00:09

Aaa, bas mi zao vas Srba. Vazda ste bili ugrozeni. Nikad vam niko ne valja. Sagradite zid oko cijele Srbije, ako ga vec toliko zelite. Pustite ostale da zive normalno. Zato ste i "omiljeni" " po bijelom svijetu.

+8 -58

2 Одговора

Gepard

30.07.2023 08:22

Imenjače,tobom neka jača magija vlada a i sa istorijom si izgleda jako slab.

+20 -4

0 Одговора

Dule

30.07.2023 11:56

Valja te nam vi Hrvati,kako ne,koji ste nam priredili jedan od najvećih genocida i proterali oko milion Srba sa svojih ognjišta.Nismo osvetnici, ali kad bi vam vraćali ne bi vas bilo.

+21 -4

0 Одговора

Petar

29.07.2023 19:35

@Mote: Jesi li ti, ikad išta pročitao? Jesi li išao u osnovnu školu?

+68 -7

0 Одговора

buki

30.07.2023 12:38

Ako ti @Motte ne vidiš da Srbija u svom sastavu ima najviše nacionalnih manjina od svih država na Balkanu, da ih poštuje i sa njima Srbi žive u miru, onda nemoj to ''nama'', jer mi nismo ista nacija. Govori ubuduće u svoje, a ne u ime Srba. Tamo gde su Srbi većinsko stanovništvo nikome dlaka sa glave ne fali, a tamo odakle su etnički očišćeni i grobovi srpskih predaka su prekopani i oskrnavljeni. Ne pravi se da si gluplji nego što jesi, a ako si i glup, nisi valjda slep?

+19 -4

0 Одговора

zoranj

29.07.2023 17:42

Svaka cast Vuku Kosticu sve iskreno je rekao , sto dalje od svih koji danas imaju drzave koje nisu postojale nikada , pate od istine I istirije ! I neka pate kao sto su se nasi srpski pretci patili . Sve se vraca sve se placa.

+91 -8

0 Одговора

tomy

29.07.2023 17:58

Svaka ti je zlatna Vuce ! Ja sam jedan od onih koji je mo9rao napustiti lijepu njihovu .

+83 -6

1 Одговор

tomy

29.07.2023 22:57

Vidi ova dva slepca pored zdravih ociju !

+7 -6

0 Одговора

Oluja

29.07.2023 17:58

Bravo Vuče napokon jedan normalan čovek

+83 -8

0 Одговора

Vladimir

29.07.2023 18:37

Konačno neko da kaže nešto pametno . Bez foliranja. Bravo Vuče

+80 -8

0 Одговора

Xxx

29.07.2023 20:29

A,sad trk u dalmaciju...hahahahaa!

+8 -47

1 Одговор

Deki

30.07.2023 13:23

Najbolji odgovor. Licemerje Vuka

+2 -4

0 Одговора

Rada

29.07.2023 21:30

Zao mi je sto sam se tamo rodila. Gde sam potrošila svoju mladost. Ko nije živio u Hr. taj nezna ko su oni i šta su. Samo kratko o njima

+84 -8

1 Одговор

Goran

30.07.2023 00:35

Tako i ja kažem samo obrnuto ja sam Hrvat rodjen u Vojvodini koji je morao otići i Hvala Bogu sto više tamo i ne živim

+9 -51

2 Одговора

Gepard

30.07.2023 08:26

A zbog čega si ti morao otići Gorane?,bilo bi lepo da kažeš i razlog tvog odlaska.Takvih kao ti nema baš neki značajan broj.Iz Hrvatske je moralo otići skoro 300 000 ljudi,da li je to za poređenje?

+35 -5

1 Одговор

@Gepard

30.07.2023 11:13

malo, pre malo. Ima još da vas išutiramo van

+6 -8

1 Одговор

Gepard

30.07.2023 13:35

A imaš se čim i junačiti.Kao prvo da nije bilo NATA bili bi vi manji od makova zrna.Lako je bilo iživljavati se na nejači,ženama i starcima isto kao što lažete o svemu što ste kao junački postigli.Kolo sreće se okreće, otkud znaš šta će biti sutra?A Božja ruka dohvati sve tako da i vi dolazite na naplatu računa,što se već i događa ali vi toga niste svesni.Jadnik i bednik si "junače".

+10 -5

2 Одговора

Ljubica

30.07.2023 14:53

Oni bi tako rado bili fini, ali im ustaška klica ne dozvoljava, zato im posebno mi Srbi smetamo.

+17 -4

0 Одговора

jk

01.08.2023 11:56

Nama pomogao Nato, A tko je vama pomogao nakon bjezanije u Grcku u 1.svj ratu. Na silu su vas potrpali i vratili nazad . Nas nije niko terao na silu kad smo stvarali drzavu. Znas ti sve to ali se pravis blesav. Onaj jucer iz Ugande pominje marsala Tita na presici sa Vucicem. Kad treba onda je dobar kad ne onda je nesto drugo. Kao mala djeca.

+2 -2

0 Одговора

buki

30.07.2023 12:30

Ali si ti pre mirnog odlaska svoju imovinu prodao ili zamenio, dok su Srbi iz Hrvatske morali bežati i ostaviti sve generacijama stečeno. Mnogi na žalost nisu ni stigli pobeći, nego su zaklani na kućnom pragu. Ti sebe naravno možeš lagati da to nije istina, ali samo SEBE.

+12 -4

0 Одговора

gradski

29.07.2023 22:00

Vuk je u pravu 100%, ali našim budalama izgleda nisu dovoljna ni tri Jasenovca da se dozovu pameti.

+50 -4

1 Одговор

Deki

30.07.2023 13:26

Prema veri pravoslavnoj treba imati odnos sa neprijateljima. Nisu ovde hrvati veliki problem. Odnos prema njima je bio naš odnos sa zapadnom koji se preko samo hrvata manifestovao.

+1 -2

0 Одговора

Jelena

29.07.2023 22:30

Sve je to okej. I verovatno se 90% ljudi slaze sa Kosticem. Jedino sto nacin na koji Kostic prica otkriva koliko je poluspismen i nepametan. Verovatno bi u slkadu sa steretipima bilo koja manekenka bolje govorila o ovoj temi. Kostic bi trebao dobro da se zamisli o sebi jer definitivno nije ni maneken

+6 -45

1 Одговор

Jeti

30.07.2023 09:05

Da li ste Vi probali da se bavite manekenstvom? Po onome što ste napisali, izgleda kao da Vam je uspeh zagarantovan.

+26 -3

0 Одговора

Tocilo

29.07.2023 22:39

Srbi su izgubili u proseku 1000km kvadratna na godinu dana. 100 godina 100000 km kvadratnih. Iz ciste naivnosti. Ko tebe kamenom ti njega hlebom. Eto dokle smo dogurali. Zaboravljamo svoje mrtve tj. pisamo po grobovima. Ko tebe kamenom ti njega tocilom u glavu. Engleski nacin. Srbi naivcine. Pozz za Vuka.

+39 -4

0 Одговора

Roko

29.07.2023 23:03

Stvarno tužna izjava jednog umjetnika , zamislite kako se sada osjećaju roditelji čija djeca rade sezonski kod nas...a radi 20 00 sezonaca iz Srbije

+7 -43

2 Одговора

Nada

30.07.2023 10:35

Pa neka rade i ponižavaju se kad su budale. Je ne bih ni za blan o cek

+16 -5

0 Одговора

Ljubica

30.07.2023 18:24

U Srbiju bi mogao da izjavi ko šta hoće, ali ni jedno hrvatsko dete ne bi zbog toga bilo u opasnosti,jer bi ga štitili dvostruko kao gosta u našoj zemlji i kao jednog mladog čoveka.Kod vas branitelji i domoljubi startuju na bilo koju izjavu koja im ne odgovara i nasrnu na prvog Srbina kog dohvate.E to je suštinska razlika izmedju Srba i Hrvata.

+11 -0

0 Одговора

Marko

29.07.2023 23:13

Svaka čast majstore!!!

+31 -5

0 Одговора

Jelena Dabic Pavlovic

29.07.2023 23:28

Isto mislim sto i on

+33 -6

0 Одговора

Sloba

30.07.2023 00:10

Vuk je potpuno u pravu hrvatska nezavisnost srbiju kosta vise od dva miliona dusa , to je surova realnost i tako se treba odnositi prema hrvatima i na ni jedan drugi nacin .

+41 -5

0 Одговора

Alex

30.07.2023 02:31

Citam neke komentare i ima dosta filozofa i onih koji relativizuju stvari. Njegov stav je blag u poredjenju sa mojim.Necu ga reci jer nece biti objavljen,reci cu samo da se 100% slazem sa Kosticem.

+41 -5

0 Одговора

Vukasin

30.07.2023 05:45

Хрвате треба проучити да се види како су постали социопате. Свакако не зато што су их Срби напали због неговања Ватикана.

+36 -4

0 Одговора

Kmee

30.07.2023 06:01

Reakcije čitalaca jesu burne ali nisu oprečne. 90% su afirmativne. Ljudi se slažu da je isuviše zla izmedju komšija. Šta je ko radio... Zna se. Ipak je nesrazmerno!!! Mada, u Novoj Državi Hrvatskoj decu svakodnevno podsećaju na Domovinski rat a prećutkuju sve šta mu je prethodilo. Evo, prisustvujemo sličnom narativu i u Ukrajini. Posle ubijanja, pokrštavanja i izdaje valja napisati novu verziju istorije, opranu i svetlu. Napao ih kao neki agresor.... A mahali ustaškim zastavama po onim istim krajevima gde su Srbe bacali u jame! Pa šta je trebalo? Da skoče sami? Čoveku je dovoljno da mu bude muka. Mladi ljudi ne nose na sebi krivicu ali će biti zloupotrebljeni u odbrani otetog. Dovoljno je izučiti prošlost, ali pravu a ne izmišljenu, da bi se shvatila budućnost. Vidim da je Vuk duboko i umno razmišljao o ovome.

+49 -5

0 Одговора

BRAVO VUCE

30.07.2023 07:05

...ZID NA ISTORIJSKE GRANICE, A NE NA AVNOJSKE (titoisticko-ustaske)!

+39 -4

2 Одговора

Bodul

30.07.2023 08:42

Bravo tako je, samo histotijske, one na DRINI!

+10 -14

2 Одговора

NA DRINI NEMA GRANICE

30.07.2023 10:14

Na jednoj strani Srbija i na drugoj RS, izmedju bratskih naroda ne postoji granica, iz tog razloga je horvatska i primljena u EU, tako da je medju svojima koji su zajednicki cinili genocide, tri puta u 20. veku. NJIH SE USTASLUK (saradnja sa Hitlerom) UVELA U EU, ko to ne vidi slep je na oba oka.

+11 -5

1 Одговор

kim

30.07.2023 11:25

Brzo ce sjeverna Bosna biti to sto i jeste, samo sjeverna bosna. Na Brckom ce vas i tako i tako presjexi a onda "Good luck".

+4 -8

0 Одговора

Kmee

30.07.2023 12:24

Izuči Bodule čiji su bili otoci! Talijani još čuvaju mape! Ne brini!

+8 -3

0 Одговора

Bodul

30.07.2023 08:42

Bravo tako je, samo histotijske, one na DRINI!

+7 -11

0 Одговора

Borna

30.07.2023 07:30

Sve se mijenja samo geopolitika ne, zato ako ne razumijemo geopolitiku lako se izgubimo u prosudbi događanja. Jugoslavija je bila od 1918. nova geopolitička tvorevina sila pobjednica, kojom su išli na ruku svojem savezniku Srbiji. Shodno tome se je Srbija ponašala unutar Jugoslavije, odnosno narode i njihove zemlje doživljavala je kao ratni plijen, s toga nije poštivala niti separatne ugovore koje je potpisala sa tim narodima kada je išla u formiranje zajednice, točnije ugovor „Ženevsku deklaraciju 1918.“ koju je potpisala sa predstavnicima Države SHS, u svrhu tog nepoštivanja Nikola Pašić je povukao svoj potpis na tu deklaraciju, zato je i inzistirao da se zove deklaracija, da može povući potpis. Iza toga će doći „Vidovdanski ustav“, ubojstva u Skupštini, 6. januarska diktatura, jednostrano proglašenje unitarne Jugoslavije... i Hrvati će definitivno shvatiti gdje su se našli. Što bi vi uradili da je bilo obrnuto, da je to vama radila Hrvatska ?

+11 -23

3 Одговора

Vera

30.07.2023 09:51

Bravo, najbolji komentar na ovom portalu u zadnje vrem. Naprosto, sve to Srbi jako dobro znaju! Ali nemoćni su, robovi su pravoslavlja i četnika i SPC, a ona nakon robovanja Vizantiji sada robuje Rusiji. Zato se u Srbiji ništa ne može promeniti, zbog tog vizantijskog i satanističkog zla, koje huška i truje i obmanjuje i sistematski širi zlo i ovde i eto gore u Ukrajini i Rusiji gde je rat počeo sa autokefalnom Ukrajinskom Crkvkm. Nekim čudom nije počeo i u CG...

+8 -28

0 Одговора

buki

30.07.2023 12:55

Hrvati su na dan stvaranja Kraljevine SHS dobro znali gde i zašto se tu nalaze. Tog dana su počeli svoju borbu za nezavisnost i odbili da učestvuju u otplati kredita francuzima za one pokvarene puške, koje je Srbija kupila da bi imala čime da se brani od agresora. U zajedničkoj državi su bili samo onda kada im to odgovara, odnosno kad treba uzeti iz državne kase. I to je potrajalo do samog otcepljenja, pri čemu su sa sobom odneli i vekovno srpske teritorije koje im je Broz poklonio onim veštačkim, komunističkim republičkim granicama.

+15 -5

1 Одговор

Vera

30.07.2023 13:35

Vidiš da ništa ne znaš, ne smeš da učiš istinu u Srbiji. Posle atentata u Sarjevu, Austrougarska je objavila rat Srbiji, a Hrvati su odmah izašli iz nje da ne ubijaju braću (A istine radi ne svi jer su neki generali ostali na toj strani jer je katolička) i posle ww1 se od strane Evropskih sila stvorila zajednička država Južnih Slovena, prvo SHS posle i Jugoslavija u koji su Srbi ušli da im glume braću i posle Jasenovca.... niko tu nas nije pitao ništa, sve su to stvarali Britanija i Francuska i Rusija i Amerika.

+4 -11

1 Одговор

Цвркут птице

31.07.2023 11:28

@ Vera/ Не лупетај! Ви сте изашли из Аустроугарске кад је почео рат да не бисте ишли ма Србе!? А ето остали неки генерали? Еј, генерали остали а нису мобилисани људи! Па над коме су то онда ти генерали командовали? Па Аустроугарска је мобилисала људе по Босни од све три вероисповести а да није по Хрватској? Срби су се одмах предавали Русима а ви сте остајали да се борите, нешто поради тога што нисте имали избора, а још више поради тога што сте се надали хрватској граници на Дрини уколико АУ-с победи. И да ти одговорим на твој други коментар у којем ликујеш над поразом Византије освајањем Константинопоља од стране Турака и називаш то Богжијом казном и правдом, (па то преносиш и на Србе); Да знаш, и ти, и сви: Да је Рим био на месту Констанитнопоља исто би му се десило, и прича би сада била сасвим другачија. А што су се религије поделиле то је што се освајачко Римско царство поделило па су поради политичких интереса миц по миц настале две Цркве свађајући се око догме (као и данас) - а ми сви испаштамо. Кад би догме биле само догме - али нажалост нису!?

+3 -1

0 Одговора

Kolos

31.07.2023 00:23

Evo najkraće, sigurno zbog toga ne bi ubili kralja države i još dva miliona nevinih Srba,civila,žena i dece planskii organizovano i sistematski na državnom nivou na bolestan sadistički način kroz niz logora,jama, močvara i gde ste god mogli da stignete sa svojim divljim hordama poludelim od mržnje...

+5 -1

0 Одговора

Jakov B.

30.07.2023 08:17

Ko ne zna korijen problema ne zna nista. Posle 1389. podijelili su nas izmedju sebe romansko-germansko i tursko-islamsko carstvo.Katolicili i islamizirali.A mi jesmo bili nemocni i navikli smo na nemoc, ali ne mozemo oprostiti onima koji su se stavili u sluzbu tim stranim silama. Dok je YU bila, bilo je ok, a posle YU su zeljni sluzenja tim ”svjetskim” stranim silama koje su sad u NATO.

+15 -2

0 Одговора

Kmee

30.07.2023 08:23

Mržnja je rezultat prikrivenog straha i kompleksa!Ko mrzi sebe uništava! 90te su donele nešto veoma značajno za Srbe, što im je bilo nametnuto silom... Rastanak sa Titoizmom i izmišljenim Br i Jed. Srbi su se vratili sebi i svojim interesima. Ostalo je samo pitanje vremena! Za 1000 godina smo iskusili sve! Polako!!!

+17 -6

0 Одговора

Свака част

30.07.2023 08:25

Паметан човек.Данас ко добије дете,треба да страхује да ли ће у било каквом случају учествовати у неком будућем рату(историја то потврђује).Овако,далеко им лепа кућа и да немамо никаквих додирних тачака са њима.

+16 -4

0 Одговора

Davor

30.07.2023 09:01

Jel u zadnjem ratu od steane hrvata bombardiran Beograd i Niš ili su bombardirani Zagreb, Zadar, Karlovac?? Klasična srpska zamjena teza o vječnoj ugroženosti srba kao izgovor za napad na susjedne države.

+10 -28

5 Одговора

Branko

30.07.2023 09:49

Davore ne mo da ješ ono što se ne je....

+16 -5

1 Одговор

Nebeski

30.07.2023 11:20

zato ga sad jedeš ti i to od 95te do sad. U živaj

+6 -9

0 Одговора

Šumadinac

30.07.2023 11:52

Jbg, ne počinje sve od poslednjeg rata. U pretposlednjem (II) ste nas poklali i pobacali po jamama širom teritorije gde smo živeli od Virovitice do Jadovna, a radili ste to i u Šidu, S. Mitrovici, Zemunu, pljačkali manastire na Fruškoj gori i ubijali monahe. Na kraju Srba više nama u vašoj lepoj. Mene bi bilo sramota da sam hrvat da prozborim bilo šta kada su u pitanju Srbi. Kao što Nemci biraju reči kada se pomene holokaust.

+12 -4

0 Одговора

buki

30.07.2023 13:02

Da je to @Davore zaista bila srpska, a ne jugoslovenska vojska komunista, ne ne biste vi sad ovako režali i ujedali, nego bi ta smrdljiva Jugoslavija bila pravedno podeljena.

+7 -2

0 Одговора

Ljubica

30.07.2023 22:34

Država je bila SFRJ, znači zajednička, kakve susedne države ? Vi i Slovenci ste napadali kasarne, ubijali i zlostavljali mladiće srpske nacionalnosti, koji su služili vojni rok i gde god ste mogli upadali i krali vojnu opremu,, naravno da je vojska reagovala.Nemačka vas je naoružavala, zato ste im posle i pevali Danke Deutschland.Vi Hrvati rado izostavljate one delove koji vam ne odgovaraju, dok stvarate novu verziju cele historije, kao što ste i novu verziju pisma stvorili.

+8 -1

0 Одговора

Ратлук

31.07.2023 11:45

@ Davor/ Јесте бомбардован и Београд и Ниш и цела Србија као последица васшег иступања из Југославије, и то од васших Западних савезника жешће и висше него то што ти наводиш неколико граната које су пале на Загреб и Задар, или већ где - то је несразмерљиво, и зато су оне крстареће ракете које су уништавале Србију и васше а не само НАТО пакта (Косово је само окрајак приче започете од вас,није вам ваљала Југа а у њој сте били главни ал кад се појавила демократија и требало је дати право и Србима, е онда 'гуд бај'). Изабрали сте, криво сте изабрали да знаш, само није још стигло то врее - ансад заиста и од нас: Гуд баај!

+2 -0

0 Одговора

Primarijs

30.07.2023 09:10

Žalim one kojima treba objašnjavati reči Vuka Kostića. Odavno je tu sve jasno i u skladu s tim treba da se ponašamo a ne da se beskonačno brukamo i samoporičemo.

+20 -5

1 Одговор

Slobodan3

30.07.2023 10:46

Nazalost, mnogo vise su za zaljenje oni koji poistvjecuju sebe sa ovom bolesnom izjabom glumca. Shvatite vec jednom dje ste bili 700 godina, da i dalje tavorite i lijecite komplekse iz hiljadugodisnje, ne znam ni koje ni cije istorije, kad je i nemate. Nevjerovatna je ta vasa iskonska mrznja prema svima iz vaseg okruzenja, a ne misli i ne radi kao vi. Dokle god budete na taj nacin razmisljali i radili, nikada necete mrdnuti iz 1371,1389....i iz svih izgubljenih bitaja i svih istorijski izmisljenih licnosti i junaka. Volio bih da malo mucnete glavom, probudite se iz 1000 godisnjeg mrtvog sna i pocnete da zivite kakvim - takvim normalnim zivotom.Tesko,ali moguce barem malo.

+2 -11

0 Одговора

Srđan Jevđić

30.07.2023 10:09

Vuk je milion posto upravu. Vratite se unazad sto i neku godinu kada se slavni Vojvoda Živojin Mišić žestoko protivio stvaranju zajedničke države sa komšijama (namerno im ne pominjem imena) i sada sa ove distance se vidi koliko je čovek bio u pravu. Narod koji je velikim procentom u prošlosti bio srpski (dali hrvati dali muslimani) bez istorije, koji ljubio skute drugim vojskama NEMA šta da traži sa nama. Još jednom BRAVO VUČE ZA KOMENTAR!!!

+16 -5

0 Одговора

Ruzica

30.07.2023 10:25

U pravu si Vuce. Kroz ceo vek dozivljavamo zlo od njih, Jasenovac, Oluja, Jadovno, Petrovacka cesta, prekinuti sve kontakte. Kriv je Aleksandar koji je stvarao Kraljevinu sa takvima.

+16 -4

0 Одговора

Dragan NS

30.07.2023 10:27

Svaka čast Vuče! Čovek je potpuno u pravu što se tiče Hrvata i Hrvatske a i FBiH.

+13 -4

0 Одговора

Време не лечи само замагљује

30.07.2023 10:54

@ Rada/ Био сам једном на мору са дружтвом за време соц. Југе. Увече седимо у ресторану, за суседним столом два младића локалца са гитаром. Један почне свирати и певушити неку песму од Боре Чорбе (ваљда и поради нас), улазе три снажна типа и један заповедно: 'Не свирај то, то није насше, ми имамо своје!' Дечко је престао - непријатно нам беше! Већ тад је све било јасно! @ Goran/ А кој си морао отидћи из Војводине, јел те неко терао са пушком, или висше ниси могао подносит Србе као низжу културу? Показао си својим одлазком исти став као и твоји сународници у васшој лијепој, они истерују ти одлазиш јер немаш могућност као они. @ Roko/ Не подвлачи подмукле - број тих родитеља и њихова осетћања наспрам милиона погинулих Срба поради насше наивности, није ништа - слабо ти је поредђење! А и што иду код вас, велик је свет? А ви какви сте, сад кад знате шта мислимо, сигурно ћете их висше увагжавати него иначе.

+13 -4

0 Одговора

Irma

30.07.2023 10:57

Kod ovog trecerazrednog glumca je "Govorte usta da nebudete pusta"... Samo bruka ime svog divnog oca barda naseg glumista Mihajla Pljake Kostica.

+7 -21

0 Одговора

Zdravko

30.07.2023 10:57

Svaka čast Vuče.Potpuno te podržavam.

+18 -5

0 Одговора

Jilic

30.07.2023 11:26

Neće skoro propast sveta....

+0 -1

0 Одговора

Зоран

30.07.2023 11:31

Искрено, поштено до сржи!!! Браво!!! Браво!!! Браво!!!

+11 -3

0 Одговора

ZB

30.07.2023 11:38

Човек је апсолутно у праву.

+9 -3

0 Одговора

Mladic

30.07.2023 11:51

U pravu je covjek

+10 -4

0 Одговора

Robert

30.07.2023 11:55

Ne može biti Berlinski zid je bi Nemci tražili naknadu za autorska prava ali može biti balkanski zid.

+12 -3

0 Одговора

Goran

30.07.2023 11:58

U pravu je Vuk. Croasane ne želim videti ni čuti.

+9 -4

0 Одговора

Vera

30.07.2023 12:01

Pa otimanje, jezika( doduše Vuk Karadžić je bio pod uticajem austrijskih specijalnih naučnih " službenika "Habzburške monarhije, Nikole Tesle, negiranje srpskog karaktera Dubrovnika i njegove kulture, a Htvati su teritorijalno bili udaljeni toliko od Dubtovnika da nisu mogli imati nikakav utica. Presudila je rimokatolička crkva koja je sve katolike proglasila Hrvatima, iako do pada Dubrovačke republike nigde se ne pominju tzv Hrvati A brojni Srbi katoličke vere su postepeno prevedeni u Hrvate. Kite se Ruđerom Boškovićem koji nema ni kap htvatske krvi ( Otac Srbin a majka dubrovačka Italijanka), i u vreme dok je živeo u Dubrovniku cela okolina dubrovnika je bila srpska, a Dalmacija koju oni svojataju mletačka...

+6 -10

1 Одговор

Net

30.07.2023 13:38

Evo razloga zašto su izmišljeni Srbi-katolici u Dubrovniku: STROGI ZAKONI: JESTE LI ZNALI? Dubrovačka Republika pravoslavcima i muslimanima zabranjivala je noćenje unutar zidina i podizanje bogomolja.

+4 -2

0 Одговора

Arsen Z.

30.07.2023 12:22

Meni nije jasno o kakvim vi hrvatima pricate - kao da su nosioci necega!? Pobogu vise, oni su samo slijepi poslusnici Rima(Berlin,Bec), odnosno zapada, a radi se o stvaranju EU-a i konsekvencema tog stvaranja jednog "svijeta" pored - svijeta.

+9 -5

1 Одговор

21VEK

30.07.2023 13:40

Eupedia: The Genetic Map Of Europe https://brilliantmaps.com/the-genetic-map-of-europe/

+1 -4

0 Одговора

Biljana

30.07.2023 12:53

Tacno tako.

+2 -2

0 Одговора

Драган

30.07.2023 12:58

Да, глумац је у праву... Берлински зид је са покатоличеним Србима који су постали Хрвати и усташе горе од усташа Хрвата, јесте најцелисходније решење...

+7 -4

0 Одговора

Djoka

30.07.2023 13:00

Sram ga i stid bilo! Kakav, more, Berlinski zid? KINESKI!!!

+7 -4

1 Одговор

@Djoka ne brukaj se ti

30.07.2023 13:40

USTASE MRZE KINEZE, oni vole berlinski zid iz nostalgije za Hicom i danasnjim sponzorima. Zar ne vidis da su dno dna, zajedno sa ukro-nacistima, na istim jaslama, iz istih zobnica zor zobali i zobaju. Ukro-horvatski nacizam, to su ekspoziture Berlina.

+8 -3

0 Одговора

Realno

30.07.2023 13:29

100% je u pravu!

+6 -4

0 Одговора

Jagoda

30.07.2023 13:50

Vuce svako slovo ti se pozlatilo. Izrekao si ono sto ja mislim I zelim. Za ovo izreceno budi moj gost na Floridi.

+6 -4

0 Одговора

Gideon

30.07.2023 14:06

Sve je Vuk Kostić u pravu.

+6 -4

0 Одговора

Samir

30.07.2023 14:09

Svaka čast Vuku. On je prvi odbio da glumi u filmovima i serijama koje finansira Hrvatska i nikada nije glumio sa hrvatskim glumicama. I nikada u prodavnicama nije kupio Kraš čokoladu...

+5 -3

0 Одговора

Milos Komlenović

30.07.2023 14:27

Svaka čast!!! Kamo sreće da svi Srbi tako razmišljaju, da imamo malo više razuma, i dostojanstva. Treba izbegavati taj genocidni narod u širokom luku. Ne razumem šta još treba da nam se dogodi od strane Hrvata, da bi odredjena kategorija ljudi u Srbiji to shvatila...

+6 -4

0 Одговора

Мирко

30.07.2023 14:27

Сваа част,човек је апсолутно у праву,слаем се са свим што је рекао

+6 -3

0 Одговора

Solo

30.07.2023 14:33

Kosticu...Moze bodljikava pocinkovana "zica" umesto Berlinskog zida..jeftinija a i brze se instalira..

+9 -2

0 Одговора

Vladimir

30.07.2023 14:44

Čovek 100% u pravu.Dokle bre više želja za ujedinjenjem svih sa ovih prostora?

+5 -3

0 Одговора

Ateista

30.07.2023 14:48

Znate šta je ludilo za mase? Miroslav Filipović je bio bivši hrvatski fratar (Izbacili ga iz tog reda zbog ekstremizma), kojeg su antifašisti radi nevidjenih zločina u Jasenovcu nazvali "Fra Sotona" i zbog kojih je osuđen i obešen u Zagrebu 1946g a za svoje zločine je imao samo jedno objašnjenje, radi kojeg NIJE tražio ispovest i oprost greha: Srbi su vizantijsko smeće i izdaice svoje braće i vere pa njih treba ili opet pokrstiti i vratiti u veru koju su izdali ili im treba odrat kožu i tako ih očistiti od greha...a šta je navodno i radio! Da li je bio u pravu? Meni se čini da jeste.

+4 -6

0 Одговора

Bonaparta

30.07.2023 14:59

Znate zaštojeto tako? Zato što pokatoličeni Srbi hoće da budu veći katolici od pape. Kada tim velikim Hrvatimaponudite da daju DNK na analizu kako bi im dali podatkeo poreklu i kosu im bili pradedovi svi beže kao đavo od krsta. Na našu žalost uvek nam je bilo draže da nas neprijatelj tapše po raženu i goori nam da smo najbolji. Kaže li vam to naš sunarodnik doživljavamo kao provokaciju i podje.avanje. Samo kad se Srbi slože niko im ništa ne može.

+7 -3

0 Одговора

Bobica

30.07.2023 15:00

Strasno !!! nemogu da verujem.

+2 -4

0 Одговора

Nina

30.07.2023 15:05

Srbi nemaju dostajanstvo. Oni će pre da se ulizuju bogatom nacisti nego siromašnom seljaku iz Srbije. Potcenjuju svoje a ulizuju se bogatim strancima. Zato ih niko ne postuje

+3 -4

1 Одговор

Jakov Z

30.07.2023 16:45

Postuju, kad se ulizuju, tako od srba nastavi hrvati

+1 -1

0 Одговора

Dejan

30.07.2023 15:36

Nikakav zid neće biti potrebno graditi. Ograde ka nama se već dižu, žičane, ne samo od Hrvatske. Najžalosnije za nas je što smo nakon svih protjerivanja iz Hrvatske, Bosne i Kosova, mi "remetilački faktor" i Balkanaki krvnici. Istoriju i sadašnjost pišu pobjednici - sa Zapada. Nismo mi izgubili ni od jednog lokalnog neprijatelja. Savladao nas je i savladava Zapad, sa Nato paktom. Kako smo od saveznika sa Zapadom u I Sv ratu i zemlje pobjednice u II Sv ratu došli do ovog statusa, ko zna. Najvjerovatnije zato što su nas naši neprijatelji predstavljali kao lokalne ruske saveznike, a mi nismo shvatali da se ključevi pobjede u ratu kriju na Zapadu, a ne tamo gdje je istina i pravda. Svakako, potpuno nepravedno i nezasluženo smo proglašeni lošom stranom. Nevjerovatno je da dan danas nismo u stanju da platimo bilo kakvim novinama na Zapadu, bilo kakvom internet portalu, da objavljuje "našu" istinu, bilo kada, bilo koliko. Jbga ... Sada kada bismo prihvatili stereotipnu istinu sa Zapada o tome da smo mi krivci u svim lokalnim sukobima, preostalo bi nam samo da mrzimo sami sebe. To bi bilo jako loše i prije svega zasnovano na nepravdi, nepravednosti i neistini.

+4 -3

0 Одговора

Realan

30.07.2023 16:01

Niti su nas utase dovoljno klali niti su nas Ameri dovoljno bombardovali. Nista od Vukovog ispravog stava jer ce se uvek naci neki Zeljko da organizuje konvoj prijateljstva sa nasim dusmanima.

+3 -1

0 Одговора

Хрвољуб

30.07.2023 16:15

'Највећи злочинци свих времена су Асирци,Вавилонци,Хуни и хрвати'...

+3 -2

0 Одговора

Hrvat

30.07.2023 16:30

I ja sam za to da se srbi ograde od svih susjeda ali onda treba pojačati veterinarske inspekcije protiv bjesnila

+5 -7

0 Одговора

dragan

30.07.2023 16:37

ne samo da nemamo para za to, nego ni pameti. nikada se mi srbi opametiti nećemo.

+4 -0

0 Одговора

Predragm Srbijanac

30.07.2023 16:54

Srbijanci ne dozvolite da vas prekodrinski Srbi uvuku u svoje sukobe sa Hrvatima i Muslimanima. Ne mogu oni iz Beograda da brane njihovu dedovinu dok nasu Srbijansku dedovinu rasprodaju.

+1 -5

0 Одговора

Kolos

30.07.2023 16:57

Kasno je Vuče sada za taj zid, da smo ga postavili pre jedno 100 godina,(a mogli smo jer nam je nudjena Srpska država do zapadne krajine) sačuvali bi živote milionima nevinih Srba planski i masovno ubijanih od svake hrvatske vlasti u svakom ratu.Njihov cilj (koji oni nikad nisu ni krili) uvek je bio isti, svesti grko-istočne šizmatike i vlašku paščad (njihov naziv za Srbe) na manje od 3% i uspeli su u tome.Sa njima stoga ne treba imati nikakve kontakte i treba ih se kloniti što je moguće više, ne zato što su samostalno prejaki za nas (naprotiv) već zato što od ničega ne prezaju i što će uvek imati podršku celog zapada i vatikana bez obzira na trenutu vlast i ideologiju u hrvatskoj, što očito Srbima nije jasno.Hrvati su prosto svesni da će koje god zlo učine prema Srbima (bez obzira na obim i povod) uvek imati uza sebe ceo zapad i da će uvek proći nekažnjeno i oni to maksimalno koriste.Stoga ovo mišljenje Vuka ne treba smatrati anahronim i anticivilizacijskim već činom samopoštovanja i rekao bih opstanka budućih generacija Srba.

+2 -1

1 Одговор

Neutralan

31.07.2023 08:27

Nisam ni srbin ni hrvat ali ovaj komentar je tacan. Hrvati su celu svju historiju bilu pod zapadom i poprimili su zapadni mentalitet zato ih zapad prihvaca osim onda kad su imali vise koristi od srba pa bi hrvate ignorirali kao neke zloceste momke ali uvek su spremni da ih prihvate kao neka zapadna braca nasprem srbima koji gravetiraju prema rusiji sto je za srbe u sadasnjo vreme ravno samoubistvu.

+1 -1

0 Одговора

lega

30.07.2023 17:05

Kad se treba povecati broj klikova samo daj nesto o ustasama,cetnicima i partizanima. Nema nama pomoci, ni jednima ni drugima.

+0 -4

0 Одговора

Goran S. Jovanović

30.07.2023 17:45

GJkom20230730.s.1744 - U tekstu i komentarima dominiraju mnogobrojni pogrešni zaključci vezani za tragična istorijska dešavanja na balkanskim i drugim prostorima. To je evidentno ako se ima u vidu fundamentalni aksiom društvenog života: dva čoveka mogu više da urade na unapređivanju sopstvene i zajedničke bezbednosti i prosperiteta. To važi i za bilo koje dve društvene zajednice. Pošto se to ne može osporiti, sledi da uzroke društvenim problemima treba tražiti u ustavnim i zakonskim "pravilima igre" kada je u pitanju donošenje odluka u posmatranoj društvenoj radno-organizacionoj strukturi. Dakle, umesto raznoraznih zidova, uslov opstanka za sve je "izgradnja" boljih ustavnih rešenja. A to podrazumeva novo (dodatno) ustavno pravo svakoj zainteresovanoj strani da može da štiti sopstvene interese nudeći dokazivo bolja rešenja na liniji najboljeg zajedničkog interesa. Takvim učešćem u kristalizacionim procesima NAJBOLjIH REŠENjA, svako od nas, dobija snažnu mogućnost korigovanja "naopakih" odluka moćnika i sprečavaja različitih oblicka kriminalnih aktivnosti. A glavni dobitak je enormno uvećavanje društvene produkrivnosti. Ovde je reč o konceptu demokratije najboljih društvenih rešenje koji je formulisan pre skoro 20 godina ( Goran Jovanović, REPUBLIKA 2004.) A u vidu konkretnog predloga za amandmanske promenu Ustava RS dostavljen je predsedniku Aleksandru Vučiću 2020. godine.

+0 -2

0 Одговора

Срба

30.07.2023 18:19

Човек у праву!

+2 -1

0 Одговора

Goran

30.07.2023 20:03

Sikter ujaci sa ovog sajta

+4 -1

1 Одговор

gogi

31.07.2023 09:35

Kako ti srbin a tako dobro govoris albanski.

+0 -1

0 Одговора

Kolos

31.07.2023 00:54

Sledeći citati o hrvatima potvrdjuju Vukov stav:Hrvate kao narod treba staviti pod starateljstvo (američki predsednik nakon saznanja o zločinima ustaša nakon ww2.…);Bože sačuvaj nas kuge,gladi i hrvata.(uklesano u srednjem veku na zidove jednog Nemačkog grada, hrvati nisu nisu najhrabriji narod zato što se nikog ne boje,već zato što se ničeg ne stide.(J.Dučić),jedini su narod na svetu koji je imao i dečije logore gde se sadistički iživljavao nad malim Srbima,sami ističu da im je najlepši period istorije bio onda kad su bili 400 god. pod Austrougarskom a ne u prokletoj zajednici sa Srbima (oni to ne tumače kao podaništvo već kao ravnopravnu katoličku zajednicu naroda ?!), paradoksalno je jedino što su tek prvu priliku za osnivanjem sopstvene države dobili baš u zajednici sa tim odvratnim Srbima a ne sa omiljenim im gospodarima, jedna su od retkih zemalja koja je u svom glavnom gradu oduševljeno bacala cveće na okupacione hitlerove trupe,kada im je drugi otac nacije A.Pavelić potpisao ugovorom prodaju "svete" hrvatske zemlje fašističkoj Italiji krajnje mirno su to prihvatili (nije bilo ikakve pobune u tzv.nepokorenom hrvatskom narodu)...zato budite ono što jeste pevajte Danke Dojčland i ponosite se time..

+5 -2

2 Одговора

tt

31.07.2023 09:22

Danke Deuschland. Danke Genscher. Danke Vatikan . Danke SAD. Hrvatska iznad svega. Hvala ti Franjo. Tebi i braniteljima (ZNG). Neka pati kome smeta.

+2 -2

0 Одговора

som

31.07.2023 09:34

Vi ste se kao borili protiv svaba. Znas li koliko je njihovih vojnika ubijeno u Beogradu od 41-45. Ako nisi znao ni jedan jedini.

+1 -2

0 Одговора

Sale

31.07.2023 10:28

Konačno neko da kaže ono što mi svi Srbi stvarno mislimo!

+2 -0

0 Одговора

Petar S.

31.07.2023 11:02

@Filip 30.07.2023 16:46 Srbija je Medjunarodno priznata 1878 na Berlinskom kongresu nakon sto je porazila Tusku Imperiju, nakon cega joj je priznata Autonomija! A Hrvatska 1992 nakon sto je porazila Milana Martica (Srbina iz Hrvatske)!! Svega 114 godina Ranije! Uzgred SRBI SU OSLOBODILI Hrvate 1918! {Posoji slika ulaska SRPSKE VOJSKE u Split 1918! Hrvati SU KLICALI SVAKOJ VOJNOJ SILI koja je protutnjala ovim prostorima UKLJUCUCI TU I SRPSKU Vojsku !!! Toliko ! Pozz.

+3 -1

2 Одговора

tito

31.07.2023 13:03

Nista i nikoga vi niste oslobodili. Taj Split vam je samo dozvoljen od strane Atante. Radi toga sto ste bili topovsko meso u 1.svj. ratu. A i ono povlacenje kako vi kazete preko CG i Albanije(u stvari cista bjezanija), govori sve o vama . I o tome kako ste vi nekoga oslobodili. Oslobodili ste CG od kralja Nikole. Ako cemo tako, nije li vas kralj Tomislav spasijo od Bugara. Znaci nekih 800 godina prije.

+1 -5

0 Одговора

kilo

31.07.2023 13:05

Hrvati klicali svima,a vi hrvatu Brozu 35 godina. Stafetica svake godine na stadijonu JNA.

+0 -1

0 Одговора

Повратак на вест