Drama je nastala nakon što je putnik zatražio sendvič, a posada mu je rekla da moraju da provere da li je dostupan i tada se putnik razbesneo.

Indijska avio-kompanija potvrdila je da se ovaj incident dogodio 16. decembra. Portparol "IndiGo"-a je za medije objasnio kako je nastao problem.

- Problem je bio u vezi sa obrocima koji su birali određeni putnici koji putuju preko kod-šer sistema, odnosno na jednom letu su mesta delile dve avio kompanije. Do sukoba je došlo jer stjuardese nisu bile sigurne da li ima dodatnih sendviča koje je gospodin želeo - rekao je.

Druga stjuardesa je nakon što je čovek počeo da pravi skandal, prišla putniku i zamolila ga da pokuša da ih razume.

- Postoje kolica u kojima su izbrojani obroci za sve putnike. Prestanite da upirete prstom u mene i vičete, član naše posade sada plače zbog vas. Ne možete tako razgovarati sa nama - vikala je iznervirana stjuardesa, koja je pokušavala da odvede potresenu stjuardesu.

- Zašto vičeš? - putnik je glasno pitao.

- Žao mi je, gospodine, ali ne možete tako razgovarati sa posadom. Ja vas slušam sa dužnim poštovanjem, ali morate poštovati i vi posadu - odgovara ona.

Međutim, situacija je eskalirala kada joj putnik kaže da "začepi".

- Ućutite vi! Ja sam ovde zaposlena. Ja nisam vaš sluga - uzvratila mu je ona, a onda sa koleginicom otiša do kuhinje.

Nije poznato kako se ovaj incident završio.

 

BONUS: NAJAKTUELNIJI VIDEO SNIMCI

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".