Драма је настала након што је путник затражио сендвич, а посада му је рекла да морају да провере да ли је доступан и тада се путник разбеснео.

Индијска авио-компанија потврдила је да се овај инцидент догодио 16. децембра. Портпарол "ИндиГо"-а је за медије објаснио како је настао проблем.

- Проблем је био у вези са оброцима који су бирали одређени путници који путују преко код-шер система, односно на једном лету су места делиле две авио компаније. До сукоба је дошло јер стјуардесе нису биле сигурне да ли има додатних сендвича које је господин желео - рекао је.

Друга стјуардеса је након што је човек почео да прави скандал, пришла путнику и замолила га да покуша да их разуме.

- Постоје колица у којима су избројани оброци за све путнике. Престаните да упирете прстом у мене и вичете, члан наше посаде сада плаче због вас. Не можете тако разговарати са нама - викала је изнервирана стјуардеса, која је покушавала да одведе потресену стјуардесу.

- Зашто вичеш? - путник је гласно питао.

- Жао ми је, господине, али не можете тако разговарати са посадом. Ја вас слушам са дужним поштовањем, али морате поштовати и ви посаду - одговара она.

Међутим, ситуација је ескалирала када јој путник каже да "зачепи".

- Ућутите ви! Ја сам овде запослена. Ја нисам ваш слуга - узвратила му је она, а онда са колегиницом отиша до кухиње.

Није познато како се овај инцидент завршио.

 

БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".