Ovim strateškim partnerstvom, Telekom Srbija imaće mogućnost da primenjuje sva znanja i iskustva koja su stručnjaci iz Vodafona sticali i nadograđivali godinama na globalnom tržištu. Taj poslovni odnos će omogućiti Telekomu Srbija da iskoristi Vodafonovu vodeću poziciju u domenu digitalizacije potrošačkih proizvoda i ponude servisa. Partnerstvom sa Vodafone Procurement Company (Vodafonovom kompanijom za nabavke), Telekom Srbija imaće pristup kapacitetima za različite nabavke. To znači da ovo partnerstvo obezbeđuje i uvide u kategorije različitih proizvoda i strateško usmeravanje, konsultantske usluge, odnosno savetovanje tokom kompletnog procesa nabavki (end-to-end), čime se ostvaruje optimizacija troškova i stvaranje vrednosti.
Generalni direktor Vodafona za partnerska tržišta, Dijego Masida, izjavio je: ,,Sa oduševljenjem pozdravljamo pristupanje Telekoma Srbija našoj porodici partnerskih tržišta i radujemo se zajedničkom radu u cilju prenošenja našeg znanja i iskustva za potrebe njihovih korisnika u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini”.
Generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić, izjavio je: ,,Telekom Srbija je regionalna kompanija sa dugom tradicijom uspešnog poslovanja. Tokom protekle dve godine, bili smo usredsređeni na transformaciju kompanije, kako bismo mogli da se ravnopravno nosimo sa najrazvijenijim kompanijama u svetu. Uvereni smo da će nam saradnja sa Vodafonom, jednim od globalnih lidera u ovoj delatnosti, obezbediti pristup svim važnim resursima u oblasti digitalne transformacije i da će nam omogućiti da povećamo efikasnost našeg poslovanja, da optimizujemo troškove i unapredimo korisničko iskustvo”.
Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".
Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".