Hrvatska produkcijska kuća čak nije ni oglasila prodaju ovog autobusa, već su ljudi sami pokazali zainteresovanost i preduzeli prvi korak.

- Trenutno se radi na obnovi autobusa, kako bi se sprečilo njegovo propadanje. U pitanju je veliko ulaganje u rekonstrukciju ovog vozila - poručuje predsednik uprave Jadran filma Vinko Grubišić.

Takođe, ističe da im je želja da autobus učine mehanički prihvatljivim i tehnički, u potpunosti, ispravnim, kako bi bio osposobljen za vožnju, što im malo usporava obnovu. Vizuelno mora ostati originalan, a tehnički ispravan, kako bi mogao da se vozi kao registrovani autobus. Zamisao je da se on vrati na puteve bivše Jugoslavije i da za volanom bude neki Miško, koji će voziti zavezanih očiju, zaključuje Grubišić.

Foto: P. N.

 

 

Takoreći, u planu im je da ga pretvore u ,,šou automobil'' koji će prolaziti putevima cele bivše Jugoslavije, što znači da će autobus ostati u originalnoj boji sa natpisom ‚‚Krstić i sin'' i dimnjakom, kao i rupama od sačme na samom krovu.

Radi se o autobusu Mercedes-Benzu O 3500 koji se proizvodio od 1949. i koji nije bio model koji se mogao voziti po srpskim provincijskim zemljanim putevima uoči izbijanja Drugog svetskog rata i bombardovanja Beograda, kao što je to u završnoj sceni filma Slobodana Šijana.

NJegova cena se sada kreće oko 60.000 evra, jer kolekcionari nisu baš zainteresovani za autobuse i kamione. Kao vrsta oldtajmera ima takvu vrednost, ali kao vozilo iz filmskog remek-dela jugoslovenske kinematografije njegova vrednost iz godine u godinu nesumnjivo raste.

BONUS VIDEO

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".