Na samom početku svog izlaganja, istakao je da radi kao mehaničar u firmi "Bambus" i da je njegova dužnost da "redovno vrši vizualni pregled vozila", proveravajući stanje spojnica, točkova, guma, sedišta i signalizacije.

- Moja smena je od 20:00 do 08:00 časova i ja nakon što pregledam vozila potpisujem putni nalog i to radim svako jutro pre nego što autobus izađe iz garaže. Konkretno ovaj autobus, koji saobraća na liniji 78, pregledao sam dan ranije u odnosu na nezgodu, dakle 17. marta 2024. godine. Izvršio sam vizuelni pregled, tako što sam baterijskom lampom pregledao spone, točkove, s tim što nisam detaljno gledao i nisam proveravao koliko su šrafovi zategnuti, pogledao sam i sedišta - naveo je mehaničar.

"Nikada ne proveravam da li su točkovi zavrnuti šrafovima"

Kako je rekao, "vozilo mu je izgledalo sasvim normalno", te je potpisao putni nalog tog jutra nakon čega ga je preuzeo vozač.

- Što se tiče zadnjeg vremena, na tom autobusu nije rađeno ništa niti oko točkova, niti oko kočnica. Solidan je autobus, iako jeste stariji - dodao je on.

Rekao je i da nikada ne proverava da li su točkovi zavrnuti šrafovima, odnosno same šrafove, osim vizuelno.

- Ne proveravam nikada da li su točkovi zavrnuti šrafovima, odnosno same šrafove, osim vizuelno - rekao je mehaničar.

- Ja na putnom nalogu potpišem svoje ime i ništa više ne popunjavam, a vozači sve ostalo. Ja kada stavim moj potpis, ja garantujem da je vozilo izašlo ispravno sa parkinga, a šta će se desiti u toku dana, da li će doći do nekog kvara, ne mogu da garantujem - ispričao je mehaničar.

Nakon saslušanja postupajući tužilac tražio je da mu se odredi pritvor.

Podsetimo, autobus na liniji 78 se iz pravca Slavije kretao ka Autokomandi kada se kod Infektivne klinike otkačio točak koji ih je, kako je ranije saopšteno iz Hitne pomoći, prikovao za ogradu.

BONUS VIDEO

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".