Na prvom mestu je serija "Crna svadba", a popularni rijaliti je tek drugi. Sledi "Igra lignje" ("Squid Game"), kao i domaća ostvarenja "Kalkanski krugovi" i "Tajna vinove loze".
- Drago nam je da su "Crna svadba" i "Kalkanski krugovi" najtraženiji pojmovi. To pokazuje koliko su serije postale popularne i u Srbiji. Kada neka priča zaintrigira publiku, ona želi da sazna više o tom svetu i putem drugih medija, kao što su društvene mreže. Danas je u popularnoj kulturi veliki uticaj TV serija - kaže za Kurir Boban Jevtić, kreativni direktor "Fajerlaj produkcije".
Oba projekta naredne godine bi trebalo da dobiju nastavak. Radni naslov serije je bio "Katabaza", ali je odabrana "Crna svadba", što se putem Gugla pokazalo kao pravi potez.
Psihološki triler "Crna svadba" počeo je svoj televizijski život 23. oktobra na Superstar TV, a nedelju dana kasnije i na RTS. U glavnim ulogama gledali smo Nikolu Koju i Uliksa Fehmiua kao inspektore, ali i Jelenu Đokić i Borku Tomović. Kreatori serije su Strahinja Madžarević i Nemanja Ćipranić, dok Ćipranić potpisuje i režiju svih deset epizoda.
Pročitajte još
Priča počinje u malom mestu u istočnoj Srbiji, gde Mitar, inače miran i blag čovek, iznenada i na brutalan način ubija dvanaestoro svojih komšija. Pokušavajući da rasvetle motive zločina, Petar, pripadnik bezbednosne agencije, i inspektori Tomić i Blagojević pozivaju Natašu, renomiranog psihologa, da kao sudski veštak utvrdi da li je Mitar psihički oboleo ili se iza zločina krije neki drugi motiv. Ali time će samo otključati misteriju u kojoj se prepliću vlaška magija i tajanstveni centri moći, u borbi dobra i zla koja traje vekovima.
Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".
Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".