На првом месту је серија "Црна свадба", а популарни ријалити је тек други. Следи "Игра лигње" ("Сqуид Гаме"), као и домаћа остварења "Калкански кругови" и "Тајна винове лозе".

- Драго нам је да су "Црна свадба" и "Калкански кругови" најтраженији појмови. То показује колико су серије постале популарне и у Србији. Када нека прича заинтригира публику, она жели да сазна више о том свету и путем других медија, као што су друштвене мреже. Данас је у популарној култури велики утицај ТВ серија - каже за Курир Бобан Јевтић, креативни директор "Фајерлај продукције".

Фото: Јутјуб принтскрин/Firefly Productions

 

 

Оба пројекта наредне године би требало да добију наставак. Радни наслов серије је био "Катабаза", али је одабрана "Црна свадба", што се путем Гугла показало као прави потез.

Психолошки трилер "Црна свадба" почео је свој телевизијски живот 23. октобра на Суперстар ТВ, а недељу дана касније и на РТС. У главним улогама гледали смо Николу Коју и Уликса Фехмиуа као инспекторе, али и Јелену Ђокић и Борку Томовић. Креатори серије су Страхиња Маџаревић и Немања Ћипранић, док Ћипранић потписује и режију свих десет епизода.

Фото: Танјуг/Драган Kујунџић

 

 

Прича почиње у малом месту у источној Србији, где Митар, иначе миран и благ човек, изненада и на бруталан начин убија дванаесторо својих комшија. Покушавајући да расветле мотиве злочина, Петар, припадник безбедносне агенције, и инспектори Томић и Благојевић позивају Наташу, реномираног психолога, да као судски вештак утврди да ли је Митар психички оболео или се иза злочина крије неки други мотив. Али тиме ће само откључати мистерију у којој се преплићу влашка магија и тајанствени центри моћи, у борби добра и зла која траје вековима.

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".