Realno, život se nakon penzionisanja menja za 180 stepeni, pa je veoma bitno dočekati pripremljen taj trenutak. Jedan od načina je privatan biznis pokrenut još tokom igračkih dana, a možda i najbolji primer za to je slavni srpski vaterpolista Andrija Prlainović.

FOTO: ATA

 

Sportista koji će naredne sezone ponovo igrati za Radnički iz Kragujevca tokom prebogate karijere osvojio je sve što je želeo, ali je razmišljao i dugoročno. Pre više od deset godina napravio je kompaniju koja je danas jedna od najcenjenijih kada je reč o proizvodnji vaterpolo opreme.

"Ideja o brendu nastala je 2013. godine kad je kod mene došao Srđan Tomić, današnji partner, sa idejom o stvaranju srpskog brenda za vaterpolo i vodene sportove uopšte. Odmah mi se ideja svidela, pomislio sam da je sasvim logično da iz zemlje gde postoji tako velika vaterpolo tradicija iznikne i jedan brend za proizvodnju opreme. Motiv je bio da napravimo kvalitetne proizvode za vaterpolo, jer do tada niko u Srbiji nije uspeo", rekao je Andrija Prlainović za portal "Sve o novcu".

 

 

Početak nije bio lak jer Andrija Prlainović i ljudi oko njega nisu znali mnogo detalja ključnih za opstanak biznisa. Trebalo je mnogo rada da bi se ostvario uspeh na svetskom nivou i da bi se brend pozicionirao kao jedan od najcenjenijih proizvođača opreme za sportove u vodi.

"Nismo imali nimalo iskustva u takvim poduhvatima, sve smo učili onako usput", rekao je Andrija i dodao: "Bili smo početnici, krenuli smo od nule i znali smo samo šta želimo, ne baš i kako se dolazi do toga. Znao sam kako treba da izgleda vrhunska oprema za vaterpolo i težili smo to da postignemo. Za razvoj proizvoda trebalo je mnogo vremena u prvih nekoliko godina, tu je bezbroj detalja, sitnica koje mnogo znače za kasniju prodaju i plasman".

Oprema koju proizvodi kompanija Andrije Prlainovića danas se izvozi u preko 40 svetskih zemalja, a za neke od njih bi vas iznenadilo da se uopšte bave ovim sportom. "Imamo klijente u državama za koje nisam ni znao da imaju vaterpoliste, tržište je veliko. Od početka smo se opredelili za kvalitet i vodili smo se time da će jedino proizvod vrhunskog kvaliteta i dizajna biti ravnopravan na svetskom tržištu. LJudi su to brzo počeli da prepoznaju, veliki broj klijenata je sa nama više godina, ima klubova sa kojima sarađujemo već osam godina, nisu nas zamenili sa nekim drugim, to nam je najveći kompliment", rekao je proslavljeni srpski vaterpolista i dodao: Moj brend je i dalje ponosni sponzor Vaterpolo Saveza Srbije. Rekao bih da je uspon našeg brenda krenuo u korak sa zlatnim periodom naše reprezentacije". 

Mondo