Реално, живот се након пензионисања мења за 180 степени, па је веома битно дочекати припремљен тај тренутак. Један од начина је приватан бизнис покренут још током играчких дана, а можда и најбољи пример за то је славни српски ватерполиста Андрија Прлаиновић.
Спортиста који ће наредне сезоне поново играти за Раднички из Крагујевца током пребогате каријере освојио је све што је желео, али је размишљао и дугорочно. Пре више од десет година направио је компанију која је данас једна од најцењенијих када је реч о производњи ватерполо опреме.
"Идеја о бренду настала је 2013. године кад је код мене дошао Срђан Томић, данашњи партнер, са идејом о стварању српског бренда за ватерполо и водене спортове уопште. Одмах ми се идеја свидела, помислио сам да је сасвим логично да из земље где постоји тако велика ватерполо традиција изникне и један бренд за производњу опреме. Мотив је био да направимо квалитетне производе за ватерполо, јер до тада нико у Србији није успео", рекао је Андрија Прлаиновић за портал "Све о новцу".
Прочитајте још
Почетак није био лак јер Андрија Прлаиновић и људи око њега нису знали много детаља кључних за опстанак бизниса. Требало је много рада да би се остварио успех на светском нивоу и да би се бренд позиционирао као један од најцењенијих произвођача опреме за спортове у води.
"Нисмо имали нимало искуства у таквим подухватима, све смо учили онако успут", рекао је Андрија и додао: "Били смо почетници, кренули смо од нуле и знали смо само шта желимо, не баш и како се долази до тога. Знао сам како треба да изгледа врхунска опрема за ватерполо и тежили смо то да постигнемо. За развој производа требало је много времена у првих неколико година, ту је безброј детаља, ситница које много значе за каснију продају и пласман".
Опрема коју производи компанија Андрије Прлаиновића данас се извози у преко 40 светских земаља, а за неке од њих би вас изненадило да се уопште баве овим спортом. "Имамо клијенте у државама за које нисам ни знао да имају ватерполисте, тржиште је велико. Од почетка смо се определили за квалитет и водили смо се тиме да ће једино производ врхунског квалитета и дизајна бити равноправан на светском тржишту. Људи су то брзо почели да препознају, велики број клијената је са нама више година, има клубова са којима сарађујемо већ осам година, нису нас заменили са неким другим, то нам је највећи комплимент", рекао је прослављени српски ватерполиста и додао: Мој бренд је и даље поносни спонзор Ватерполо Савеза Србије. Рекао бих да је успон нашег бренда кренуо у корак са златним периодом наше репрезентације".
Мондо