Горан је прво мислио да се продавац шали с њим, пошто најскупља ствар у том фрижидерчићу кошта 200 динара, али после 30 секунди искрености, схватио је да од шале нема ни "ш": "Прајм" стварно кошта "сома".
- Нисам могао да верујем. Пола литра воде зашећерене. Наравно, вратио сам га унутра и узео другу воду. Пакао - каже Горан.

Фото: Shutterstock
А о чему је овде реч?
Познати амерички инфлуенсери Логан Пол и британски инфлуенсер КСИ у јануару 2022. године покренули су сопствени бренд хидрирајућег пића пор именом Прајм.
Ова два инфлуенсера заједно имају десетине милиона пратилаца на друштвеним мрежама што је свакако допринело и наставља да доприноси популарности пића међу млађим генерацијама.
Прочитајте још

Фото: Shutterstock
Како преноси Њузвик, Прајм је брзо стекао популарност на конкурентном тржишту пића, управо се ослањајући на огромну популарност на друштвеним мрежама Пола и КСИ-а, а према магазину Фортуне, бренд је остварио 250 милиона долара промета у првој години.
Горан се, дакле, љубазно захвалио и вратио је сок, успут питајући продавца да ли је овај напитак популаран, с обзиром на веома високу цену.
- О да! Клинци га купују "као луди" - рекао му је продавац.
Сви смо већ упознати са чињеницом да друштвене мреже имају невероватан утицај на младе људе. Ово је сјајан пример да чак ни апсурдна цена производа нема много ефекта када је у питању праћење трендова.
По цени једне боце овог хидрирајућег напитка можете купити око 8 литара млека, око 4 литре воћног сока, или у зависности од онога шта волите, бар килограм меса.
(Телеграф бизнис)