Goran je prvo mislio da se prodavac šali s njim, pošto najskuplja stvar u tom frižiderčiću košta 200 dinara, ali posle 30 sekundi iskrenosti, shvatio je da od šale nema ni "š": "Prajm" stvarno košta "soma".
- Nisam mogao da verujem. Pola litra vode zašećerene. Naravno, vratio sam ga unutra i uzeo drugu vodu. Pakao - kaže Goran.

Foto: Shutterstock
A o čemu je ovde reč?
Poznati američki influenseri Logan Pol i britanski influenser KSI u januaru 2022. godine pokrenuli su sopstveni brend hidrirajućeg pića por imenom Prajm.
Ova dva influensera zajedno imaju desetine miliona pratilaca na društvenim mrežama što je svakako doprinelo i nastavlja da doprinosi popularnosti pića među mlađim generacijama.
Pročitajte još

Foto: Shutterstock
Kako prenosi NJuzvik, Prajm je brzo stekao popularnost na konkurentnom tržištu pića, upravo se oslanjajući na ogromnu popularnost na društvenim mrežama Pola i KSI-a, a prema magazinu Fortune, brend je ostvario 250 miliona dolara prometa u prvoj godini.
Goran se, dakle, ljubazno zahvalio i vratio je sok, usput pitajući prodavca da li je ovaj napitak popularan, s obzirom na veoma visoku cenu.
- O da! Klinci ga kupuju "kao ludi" - rekao mu je prodavac.
Svi smo već upoznati sa činjenicom da društvene mreže imaju neverovatan uticaj na mlade ljude. Ovo je sjajan primer da čak ni apsurdna cena proizvoda nema mnogo efekta kada je u pitanju praćenje trendova.
Po ceni jedne boce ovog hidrirajućeg napitka možete kupiti oko 8 litara mleka, oko 4 litre voćnog soka, ili u zavisnosti od onoga šta volite, bar kilogram mesa.
(Telegraf biznis)