Марк Закерберг најавио је новитете којима Фејсбуку жели да врати део старог сјаја. Наиме, ова друштвена мрежа ће тако добити једну могућност која је била доступна у почетном.
Закерберг и екипа одлучили су да додају још једну картицу на Фејсбуку на којој ће се приказивати само објаве њихових пријатеља.
То је повратак старом и оригиналном Фејсбуку какав је био на почетку, а оно што је занимљиво јесте што је Закерберг најавио како ускоро намеравају да представе такве додатне опције из оригиналног Фејсбука. О чему је реч није познато, но свакако ће бити занимљиво видети на какву је идеју извршни директор Мете дошао.
Фото: Профимедиа
Када отворите нову картицу са садржајем пријатеља, уместо садржаја које сада Мета препоручује, а који је прилично шаролик, видећете само информације везане за ваше пријатеље - објаве, сторије, рилсе, рођендане и захтеве за пријатељства.
Тренутни начин приказа садржаја у којем вам алгоритам предлаже објаве које су базиране на вашим интересима и даље ће остати примаран начин приступања Фејсу и садржају на тој мрежи, а јасно је и зашто. Кад се корисницима приказује садржај који им је занимљив, јасно је како ће они провести много више времена прегледајући те објаве, фотографије и видео записе. Што су више времена на Фејсу, приказиваће им се више реклама, што ће резултирати и већим приходима за компанију.
Фото: Профимедиа
Ипак, с картицом пријатеља корисници ће сада ипак добити већи избор, а нови приказ садржаја сличан је оном као у нека давна времена када је Фејсбук заиста служио за повезивање и комуникацију између пријатеља и особа које су имале заједничке интересе.
Да ће Закерберг већу пажњу ставити на такав, како га назива, "OG Facebook”, најавио је још у јануару када је представљао пословне резултате за последњи квартал прошле године. Тада је коментарисао како данас много људи свакодневно користи Фејсбук, што им пружа прилику да остваре “већи културолошки утицај”, што укључује у повратак на почетне поставке ове мреже, односно у време када је настао оригинални Фејс. То је искуство упоредио с Фејсбуком из 2008. године. Нова картица са садржајем који ће приказивати само оно што објављују пријатељи особа с те мреже на почетку је доступна у САД и Канади.
(Дневник.хр)