Mark Zakerberg najavio je novitete kojima Fejsbuku želi da vrati deo starog sjaja. Naime, ova društvena mreža će tako dobiti jednu mogućnost koja je bila dostupna u početnom.
Zakerberg i ekipa odlučili su da dodaju još jednu karticu na Fejsbuku na kojoj će se prikazivati samo objave njihovih prijatelja.
To je povratak starom i originalnom Fejsbuku kakav je bio na početku, a ono što je zanimljivo jeste što je Zakerberg najavio kako uskoro nameravaju da predstave takve dodatne opcije iz originalnog Fejsbuka. O čemu je reč nije poznato, no svakako će biti zanimljivo videti na kakvu je ideju izvršni direktor Mete došao.

Foto: Profimedia
Kada otvorite novu karticu sa sadržajem prijatelja, umesto sadržaja koje sada Meta preporučuje, a koji je prilično šarolik, videćete samo informacije vezane za vaše prijatelje - objave, storije, rilse, rođendane i zahteve za prijateljstva.
Trenutni način prikaza sadržaja u kojem vam algoritam predlaže objave koje su bazirane na vašim interesima i dalje će ostati primaran način pristupanja Fejsu i sadržaju na toj mreži, a jasno je i zašto. Kad se korisnicima prikazuje sadržaj koji im je zanimljiv, jasno je kako će oni provesti mnogo više vremena pregledajući te objave, fotografije i video zapise. Što su više vremena na Fejsu, prikazivaće im se više reklama, što će rezultirati i većim prihodima za kompaniju.

Foto: Profimedia
Ipak, s karticom prijatelja korisnici će sada ipak dobiti veći izbor, a novi prikaz sadržaja sličan je onom kao u neka davna vremena kada je Fejsbuk zaista služio za povezivanje i komunikaciju između prijatelja i osoba koje su imale zajedničke interese.
Da će Zakerberg veću pažnju staviti na takav, kako ga naziva, "OG Facebook”, najavio je još u januaru kada je predstavljao poslovne rezultate za poslednji kvartal prošle godine. Tada je komentarisao kako danas mnogo ljudi svakodnevno koristi Fejsbuk, što im pruža priliku da ostvare “veći kulturološki uticaj”, što uključuje u povratak na početne postavke ove mreže, odnosno u vreme kada je nastao originalni Fejs. To je iskustvo uporedio s Fejsbukom iz 2008. godine. Nova kartica sa sadržajem koji će prikazivati samo ono što objavljuju prijatelji osoba s te mreže na početku je dostupna u SAD i Kanadi.
(Dnevnik.hr)