Лет од Њу Џерзија до Међународног аеродрома „Џон Ф. Кенеди“ у Њујорку трајао је 45 минута, а у авиону су се, поред пилота, налазиле још четири особе.

Агенција напомиње да транспортне компаније, међу којима и авио-компаније, желе да развију услуге коришћења електричних авиона на батерије који могу да полете и слете вертикално како би превозили путнике на кратка градска путовања, а да притом избегну саобраћај.

Федерална управа за ваздухопловство (ФАА) у октобру је завршила свеобухватна правила за обуку и сертификацију пилота за летење ваздушним таксијем, назвавши то последњим делом услова за безбедно увођење ових авиона у саобраћај у блиској будућности.

Бета је истог месеца обезбедила 318 милиона долара капитала за финансирање производње, сертификације и комерцијализације електричних авиона, чиме је укупна прикупљена вредност компаније за ту намену достигла више од милијарду долара.

– Након година ригорозних безбедносних испитивања у свим околностима, поносни смо што смо овде са Лучком управом и Градом Њујорком да бисмо показали како овај авион може да служи градовима у погледу ублажавања гужве, смањења емисија и повећања приступачности – поручио је у саопштењу извршни директор и оснивач компаније Бета технолоџис, Кајл Кларк.

Та фирма са седиштем у Вермонту основана је 2017. године.

(БизнисКурир)

БОНУС ВИДЕО