Искусни аутомеханичар Дејвид Лонг, познат на друштвеним мрежама као „Цар Wизард”, упозорио је возаче на три честе грешке које могу скупо да их коштају приликом посете сервису. Његов савет? Никада немојте изговорити ове реченице пред механичарем ако не желите да платите вишеструко више за исту услугу.

1. „Прочитао сам како то треба да се ради”

Дејвид објашњава да многи возачи долазе с информацијама са интернета и покушавају да „помогну“ саветујући механичара како да обави свој посао.

„Ако му кажете како да уклони неки део – рецимо: ‘Прочитао сам да прво мораш да скинеш радијатор’ – механичар вам то вероватно неће рећи у лице, али ће помислити: 'У реду, радићу како ти кажеш, али ћеш то и платити’.“

У преводу: што више „помажете“, то више сати он наводно проводи на возилу, а рачун расте.

Фото: Профимедиа

 

2. „Могу ли да гледам док радите?”

Ова наизглед невина молба заправо шаље врло јасну поруку – не верујем ти.

„Када ми неко каже да жели да ме посматра док радим, то ме одмах ставља у позицију сумње. Као да мисле да немам појма шта радим“, искрен је Дејвид.

Поверење је кључ – аутомеханичари често имају вишегодишње искуство и не воле када их третирате као почетнике.

Фото: Профимедиа

 

3. „Само уради све што треба”

Ово је, како Дејвид истиче, најопаснија реченица коју можете изговорити у сервису, нарочито ако први пут долазите код неког мајстора.

„Ако ме не познајете и кажете ми да само ‘урадим све што треба’, могли бисте се вратити по ауто и добити рачун на 9.000 евра, а да не знате ни шта је поправљено. Правно, не можете ништа – дали сте ми одобрење да радим шта год сматрам потребним.“

(Курир)

БОНУС ВИДЕО: