Инфлуенсери су популаризовали Дубаи чоколаду, чија је потражња на светском тржишту узроковала несташицу пистаћа као састојка ове посластице.
Сада је уследила несташица свежег сира.
Слично као и са Дубаи чоколадом, односно пистаћима, за несташицу која је погодила Сједињене Америчке Државе су заслужни - тиктокери.
Ова намирница је међу Американцима годинама била занемарена, а најчешће се помињала у контексту старих јеловника и препорука за здраву исхрану из 1950-их.
Фото: Shutterstock
Прочитајте још
Међутим, млади корисници друштвене мреже ТикТок, "гладни" протеина, осмислили су нове рецепте, чиме су свеж сир учинили "интернет сензацијом".
Популарни брендови се боре да одрже понуду услед значајног повећања потражње за овом намирницом. Наиме, продаја је у годину дана, закључно с 15. јуном, на америчком тржишту повећана за 20 одсто, у односу на годину раније. Не тако давно, 2021, продаја се смањивала.
Фото: Профимедиа
Колика је продаја говори и то да се с полица "разграби" свежи сир бренда Гоод Цултуре, који се појављује у многим видеозаписима на ТикТоку.
(ЦНН)