Influenseri su popularizovali Dubai čokoladu, čija je potražnja na svetskom tržištu uzrokovala nestašicu pistaća kao sastojka ove poslastice.

Sada je usledila nestašica svežeg sira.

Slično kao i sa Dubai čokoladom, odnosno pistaćima, za nestašicu koja je pogodila Sjedinjene Američke Države su zaslužni - tiktokeri.

Ova namirnica je među Amerikancima godinama bila zanemarena, a najčešće se pominjala u kontekstu starih jelovnika i preporuka za zdravu ishranu iz 1950-ih.

Foto: Shutterstock

 

 

Međutim, mladi korisnici društvene mreže TikTok, "gladni" proteina, osmislili su nove recepte, čime su svež sir učinili "internet senzacijom".

Popularni brendovi se bore da održe ponudu usled značajnog povećanja potražnje za ovom namirnicom. Naime, prodaja je u godinu dana, zaključno s 15. junom, na američkom tržištu povećana za 20 odsto, u odnosu na godinu ranije. Ne tako davno, 2021, prodaja se smanjivala.

Foto: Profimedia

 

 

Kolika je prodaja govori i to da se s polica "razgrabi" sveži sir brenda Good Culture, koji se pojavljuje u mnogim videozapisima na TikToku.

(CNN)

BONUS VIDEO: